2017-02-12 13:31:20 JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup na određeno vrijeme poslovnog prostora i terase Klikom na OPŠIRNIJE pogledajte u cjelosti Javni natječaj za davanje u zakup na određeno vrijeme poslovnog prostora i terase podnošenjem pisanih ponuda. Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine broj:125/11.) i članka 22. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ( Službeni glasnik Grada Zagreba 10/12.) Školski odbor Osnovne škole Iver, Sesvete, Mladena Halape 8, raspisuje dana 30.01.2017.g. JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup na određeno vrijeme poslovnog prostora i terase podnošenjem pisanih ponuda
1. Raspisuje se javni natječaj za davanje u zakup uređenog i opremljenog (aparatima i stolovima) poslovnog prostora i terase u dvorani Osnovne škole Iver podnošenjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama. 2. Predmet zakupa je poslovni prostor za obavljanje ugostiteljske djelatnosti u prizemlju sportske dvorane Osnovne škole Iver na adresi Sesvete, Mladena Halape 4, ukupne površine 28,06 m2 zatvorenog prostora, te 38,4 m2 otvorenog prostora- terase koji se sastoji od: - prostora zdravljaka 23,12 m2 - prostora skladišta 4,94 m2 - prostor terase 38,4 m2 Prostoru pripada i pravo korištenja zajedničkih dijelova zgrade i to: - zajedničkog ulaza - zajedničkog hodnika 11,20 m2 - zajedničkih sanitarnih prostora (1 WC za osoblje, 1 ženski WC 2,9 m2, 1 muški WC 4,68m2) 3. Poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme od 3 godine. 4. Poslovni prostor se može zakupiti i koristiti za obavljanje ugostiteljske djelatnosti-zdravljak s radnim vremenom od ponedjeljka do nedjelje od 7,00-23,00 sata. 5. Rok za podnošenje ponuda je 20.veljače 2017.g. u 12,00 sati. Pisane ponude sa svim prilozima treba dostaviti poštom preporučeno ili osobno predati u Školu (tajništvo) na adresu: Osnovna škola Iver, Sesvete Mladena Halape 8, 10361 Sesvetski Kraljevec u zatvorenoj omotnici s naznakom : „ponuda za zakup poslovnog prostora ne otvarati“. Ponude zaprimljene nakon 23.veljače 2017.g. u 13,00 sati neće se razmatrati. 6. Otvaranje ponuda obavit će se dana 23.veljače 2017.g.u 13,00 sati u prostorijama Škole (Zdravljak-Dvorana), a dopuštena je nazočnost natjecatelja, odnosno njihovih ovlaštenih predstavnika uz predočenje valjane punomoći. 7. Prostor se daje u zakup u viđenom stanju. 8. Zakupnik će, uz suglasnost zakupodavca, o svom trošku ishoditi svu potrebnu dokumentaciju i odobrenja od nadležnih tijela, u skladu sa zakonskim propisima (koja omogućava obavljanje ugostiteljske djelatnosti), bez prava na povrat uloženih sredstava, te ishoditi minimalne tehničke uvjete. Zakupnik nema pravo na povrat izvršenih ulaganja ili bilo kakve naknade s tog osnova. 9. Početna cijena zakupa ponuđenog poslovnog prostora iznosi 4.000,00 kn mjesečno. 10. U cijenu zakupnine su uračunati režijski troškovi. 11. Zakupnik se obvezuje platiti sve pristojbe i plaćati sve poreze,doprinose i druge troškove koji proizlaze iz zakupa poslovnog prostora, u skladu s važećim propisima. 12. Natjecatelji su dužni položiti jamčevinu u trostrukom iznosu početne cijene zakupnine odnosno 12.000,00 kuna. 13. Pravo podnošenja pisane ponude imaju sve fizičke osobe i fizičke osobe-obrtnici te pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj ,odnosno s registriranom podružnicom u Hrvatskoj
14. PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU MORA SADRŽAVATI : a) Podatke o ponuditelju i to naziv i sjedište ponuditelja, OIB, IBAN te ime osobe ovlaštene za zastupanje (za pravne osobe ), odnosno ime, prezime, adresa, OIB i presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe); b) Preslik rješenja o upisu u odgovarajući registar ( za pravne osobe), ne starije od 3 mjeseca iz koje mora biti vidljivo da je natjecatelj registriran za obavljanje djelatnosti koja je oglašena c) Preslik obrtnice (za fizičke osobe-obrtnike) ne starije od 3 mjeseca, iz koje je vidljivo da je tvrtka ili obrt registrirana za djelatnost koja se oglašava; d) e-mail adresu na koju će se vršiti dostava vezana uz ovaj javni natječaj, kontakt broja telefona e) detaljan opis djelatnosti (specifikacija) koju bi ponuditelj obavljao u okviru oglašene djelatnosti f) ponuđeni iznos početne cijene zakupnine (brojkama i slovima) koji mora biti veći od ponuđenog iznosa cijene za ukupnu zakupninu. g) dokaz o uplati jamčevine u trostrukom iznosu početne mjesečne zakupnine. h) jamčevina se uplaćuje na tekući račun Škole, broj HR1923400091110667832, kod Privredne banke Zagreb; poziv na broj: OIB uplatitelja; opis plaćanja: jamčevina za zakup i) broj žiro ili tekućeg računa i naziv banke za povrat jamčevine j) izvornik ili ovjerenu presliku : BON-a 1, BON 2 ili SOL-a 2, podaci o solventnosti ( samo za pravne osobe) ne stariju od 6 mjeseci od datuma izdavanja ; k) izvornik ili ovjerenu presliku potvrde Ministarstva financija-porezne uprave o stanju poreznog duga ponuditelja izdanu od strane, ne stariju od 30 dana od dana podnošenja ponude l) ovjerenu izjavu (kod javnog bilježnika) ponuditelja o nepostojanju duga s osnove potraživanja Grada Zagreba, ne stariju od 3 mjeseca od dana izdavanja o) izjavu ponuditelja da je upoznat sa stanjem prostora, p) izjavu ponuditelja da će pribaviti svu potrebnu dokumentaciju i odobrenja za prostor o svom trošku r) izjavu ponuditelja da će u slučaju sklapanja ugovora o zakupu izdati bjanko zadužnicu za uredno izvršenje obveza u pogledu plaćanja zakupnine i naknade eventualne štete koju može nanijeti zakupodavcu svojim poslovanjem u iznosu 10.000,00 kuna. s) izjavu ponuditelja da pristaje na povećanje zakupnine koja će se dogoditi tijekom trajanja zakupa prema odluci zakupodavca ili nadležnog tijela 15. Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta iz natječaja sadrži najviši iznos zakupnine. 16. Ako dva ili više natjecatelja ponude istu najvišu zakupninu Povjerenstvo za davanje u zakup poslovnog prostora ( u daljnjem tekstu Povjerenstvo) pozvati će te natjecatelje da u roku od 24 sata ponude u zatvorenoj omotnici novi iznos mjesečne zakupnine. 17. a) Pravo prvenstva na natječaju imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine br.174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09,137/09,146/10,55/11 i 140/12 i 19/13-pročišćeni tekst) ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i udovoljavaju uvjetima iz najpovoljnije ponude. Natjecatelji koji se pozivaju na pravo prvenstva u ponudi na natječaj moraju dostaviti : -izvornik ili ovjerenu presliku potvrde Ministarstva obrane odnosno Ministarstva unutarnjih poslova RH kojom to dokazuju ne stariju od 6 mjeseci od datuma izdavanja, te izvornik ili ovjerenu presliku potvrde Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o tome da nisu korisnici mirovine ostvarene na temelju Zakona o pravima hrvatskih branitelja ne stariju od 6 mjeseci od datuma izdavanja i ovjerenu izjavu ne stariju od 6 mjeseci od datuma izdavanja da već jednom po provedenom javnom natječaju nije ostvario to pravo, Ako više osoba ostvaruje pravo prvenstva prvenstveni red između tih osoba utvrđuje se odgovarajućom primjenom odredaba Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.. Poslovni prostor na kojem je zasnovan zakup na temelju navedenog prava prvenstva ne može se dati u podzakup, prednost prava prvenstva pri zakupu poslovnog prostora može ostvariti samo jednokratno. b) Pravo prvenstva za davanje u zakup poslovnog prostora u zakup imaju zakupnici kojima je ugovor o zakupu raskinut na temelju Zakona o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine,ako ispunjavaju uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine. Ako se na pravo prvenstva za poslovni prostor pozivaju osobe iz točke 17.a i 17.b Natječaja, prednost imaju osobe iz točke 17.a. 18. Neće se razmatrati ponude: -Fizičkih i pravnih osoba koje su po bilo kojoj osnovi dužnici Osnovne škole Iver Sesvete ili Grada Zagreba zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca (komunalna naknada, komunalni doprinos, zakupnina, naknada za korištenje prostora i slično), odnosno čija su dugovanja podmirena nagodbom s Gradom Zagrebom, reprogramiranjem duga ili čija su dugovanja ostala nenaplaćena s osnova zastare; - fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava; - pravnih osoba koje nisu solventne; - fizičkih i pravnih osoba koje nisu podnesene u roku, odnosno nisu potpune ili ne ispunjavaju uvjete iz natječaja. -fizičkih osoba – članova uprave ustanove i njihovih srodnika -ponude koje su predane neposredno u tajništvo nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim i neće se uzimati u obzir. 19. Osnovna škola Iver zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu i za to nije dužna davati nikakvo obrazloženje, a niti nadoknađivati troškove koje su ponuditelji imali pri sastavljanju ponuda. 20. Uplaćena jamčevina natjecatelja čija ponuda bude prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu. Povrat jamčevine natjecateljima koji ne uspiju na natječaju bit će u roku od 30 dana od dana konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja. Uplaćena jamčevina ne vraća se najpovoljnijem natjecatelju ako odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu. 21.O ishodu natječaja natjecatelji će biti obaviješteni u roku od 8 dana od dana izbora najpovoljnijeg ponuditelja o čemu su natjecatelji obaviješteni putem e-mail adrese koju su naznačili u ponudi. 22. Na zaključak o izboru najpovoljnijeg ponuditelja svi sudionici u natječaju imaju pravo prigovora u roku od 8 dana od dana dostave obavijesti o ishodu natječaja na adresu: Osnovna škola Iver, Sesvete, Mladena Halape 8 s naznakom prigovor na natječaj. 23. O prigovoru odlučuje Školski odbor. Odluka o prigovoru je konačna. 24. Ugovor o zakupu u ime Škole sklapa ravnatelj. Izabrani ponuditelj dužan je najkasnije u roku 8 dana od konačnosti odluke o ishodu natječaja sklopiti Ugovor o zakupu prostora, a u protivnom smatrat će se da je odustao od natječaja te će se ugovor sklopiti s prvim slijedećim najpovoljnijim ponuditeljem. 25.Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava i potvrđuje (solemnizira) se kod javnog bilježnika o trošku zakupnika. Prilikom zaključivanja ugovora sastavlja se zapisnik o primopredaji sa popisom inventara i opreme preuzete u zakup. 26. Pregled poslovnog prostora se može obaviti svakog radnog dana od 9,00 do 13,00 sati kroz cijelo razdoblje trajanja natječaja uz prethodnu najavu na e-mail adresu : www.os-iver.skole.hr ili na broj telefona 01/6454-705. U Sesvetama,12.2.2017. Osnovna škola Iver
|
Osnovna škola Iver |