2020-05-04 10:25:50

OBAVIJEST RODITELJIMA

Poštovani roditelji/skrbnici,

šaljemo vam objašnjenje koje će vam pomoći da odlučite treba li Vaše dijete pohađati redovnu nastavu u razdoblju od 11.5.2020. do 22.5.2020. ukoliko nemate drugi način za zbrinjavanje djeteta.

Roditelji/skrbnici koji se odluče dijete poslati u školu 11.5.2010. morat će potpisati Izjavu (utemeljenu na Uputama HZJZ i preporuci Gradskog ureda za obrazovanje) koja je u prilogu (pod opširnije).

ORGANIZACIJA NASTAVE ( prema Preporukama za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave  - MZO, 30. travnja 2020.

  • Upute se odnose na dva tjedna nastave (11.5.2020. – 22.5.2020.)
  • U postavljenu grupu koja će početi s radom 11. svibnja ne može se naknadno uvrstiti još jedno dijete.
  • U grupi će biti najviše 9 djece.
  • Učenici koja ne pohađaju nastavu u školi i dalje imaju nastavu na daljinu.
  • Oni učenici koji idu na nastavu u školu, djelomično će nastavu pohađati na daljinu (Engleski jezik, Vjeronauk, dopunska, dodatna nastava i izvannastavne aktivnosti te djelomično nastava Tjelesne i zdravstvene kulture
  • Svi ishodi jednog i drugog oblika nastave moraju biti isti (dakle, učenici na redovnoj nastavi neće učiti ništa više nego u nastavi na daljinu, samo su metode rada drugačije)
  • Zadaci koje učenici dobivaju trebaju biti slični s obzirom na vrijeme potrebno za izvođenje, zahtjevnost u izradi, povezanosti s odgojno-obrazovnim ishodima.
  • Domaće zadaće, uradci i zadaci trebaju biti jednaki i svi učenici ih moraju imati mogućnost predati učiteljima u izravnom kontaktu ili posredstvom roditelja i tehnologije.
  • Metode vrednovanja trebaju biti ujednačene za sve učenike u mješovitom modelu nastave ( u redovnoj nastavi neće biti drugačije ocjenjivanje)
  • Prikupljanje, pregled i vrednovanje uradaka i zadataka učitelj treba redovito provoditi, i to na sličan način i prema jednakim kriterijima za sve učenike u mješovitom modelu nastave. Međutim, to ne znači da se svaki dan svakom učeniku trebaju pregledati sve zadaće, već učitelj može odlučiti kad će koji učenici predati zadaće i za koje predmete.
  • Prema Uputama HZJZ-a učitelj u školi s djecom provodi što je više moguće vremena na otvorenom, što znači da se dio nastave (npr. Prirode i društva, Likovne kulture, Glazbene kulture) može provoditi na školskom dvorištu, u vrtu ili parku, ali bez doticaja s drugom razrednom skupinom ili drugim osobama, pritom se ne preporuča izvođenje nastave Tjelesne i zdravstvene kulture.
  • Sve grupe ne počinju s nastavom u isto vrijeme – jedna grupa (razred) će početi u 8 .00 sati, zatim druga u 8 i 10 pa treća u 8 i 20…
  • Odmori su u različito vrijeme za sve skupine (razrede) u skladu s vremenom kad su započeli s nastavom
  • Obroci će se posluživati u učionicama ili na otvorenom
  • Učenici će u prosjeku dnevno u školi provesti 3 ili 4 školska sata, osim onih učenika koji su u produženom boravku
  • Nije preporučljivo da roditelji ulaze u prostor škole pa se informacije i roditeljski sastanci mogu obaviti telefonskim putem ili videopozivom.

NAGLASCI ZA RODITELJE

  • Preporuča se ostanak kod kuće djece s kroničnim bolestima (respiratornim, kardiovaskularnim, dijabetesom, malignim bolestima, imunodeficijencijama, djece s većim tjelesnim/motoričkim oštećenjima) kao i djece čiji roditelji/skrbnici ili ukućani imaju jednu od navedenih bolesti.
  • Potiče se ostanak kod kuće sve djece za koju se to može osigurati skrb kod kuće, s obzirom da broj djece u vrtićima i školama može biti takav da se mjere fizičkog razmaka u tim kolektivima neće moći poštovati.
  • Roditelji/skrbnici dovode i odvode djecu u škole tako da, ako je ikako moguće, ne ulaze u ustanovu osim u krajnjoj nuždi, već dolaze do ulaza pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 2 metra u odnosno na druge roditelje/skrbnike i djecu.
  • Svako jutro, prije nastave, roditelj/skrbnik dužan je djetetu izmjeriti temperaturu te ga u slučaju povišene temperature ne dovoditi u školu.
  • Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom, ako nije omogućeno zadržavanje torbe u školi, te svoju opremu i pribor ne dijeli s drugim učenicama.
  • Roditelj/skrbnik dovodi i odvodi dijete iz ustanove na način da je u pratnji jednog djeteta uvijek jedna odrasla osoba/roditelj/skrbnik. ( To se odnosi na djecu koju i inače dovode/odvode starije osobe)
  • Kada je god moguće, u pratnji pojedinog dijeta uvijek je ista osoba ili se izmjenjuju dvije odrasle osobe.
  • Kada god je moguće, u pratnji djeteta treba biti odrasla osoba koja živi u istom kućanstvu s djetetom te upravo ona osoba koja je, u odnosu na druge osobe koje bi mogle dovoditi i odvoditi dijete, uključena u takav tip dnevnih aktivnosti da je njena mogućnost zaraze s COVID-19 najmanja.
  • Kada god je moguće, u pratnji djeteta treba biti odrasla osoba koja zbog starije životne dobi (65 i više godina) ili kronične bolesti ne spada u rizičnu skupinu na obolijevanje od COVID -19.
  • Kada god je moguće, djecu iz svake odgojno-obrazovne skupine dovode i odvode roditelji/skrbnici u zasebno prethodno dogovoreno vrijeme različito za svaku odgojno-obrazovnu skupine, s razmakom od najmanje 10 minuta između dvije odgojno-obrazovne skupine.
  • Roditelji se ne okupljaju na ulazu.
  • Roditelji/skrbnici ne dovode niti odvode djecu iz ustanova niti ulaze u vanjske prostore (dvorište, vrt, igralište) i unutarnje prostore ako imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaraženi s COVID-19 ili su u samoizolaciji.
  • Roditelj/skrbnik potvrđuje pisanom izjavom ravnatelju ustanove prije uključivanja djeteta u ustanovu da dijete nema simptome i bolesti, odnosno da nije u riziku, te da se radi o djetetu s oba zaposlena roditelja i to da je roditelj upoznat s Uputama HZJZ-a u cjelini.

ORGANIZACIJA RADA U UČIONICI

  • Učenik na nastavi sjedi sam u klupi s dovoljnim razmakom od drugih učenika (2 metra)
  • Nema kontakta među učenicima niti razmjenjivanja stvari.
  • Nema kontakta s učiteljem manjim od 2 metra.
  • Učenici ne trebaju nositi maske ni rukavice, ali trebaju često prati ruke te znati pravilno održavati higijenu ( osobito prilikom kihanja)
  • Treba naučiti/upozoravati učenike da rukama ne diraju nos, oči i usta.
  • Treba naučiti/upozoravati učenike da što češće peru ruke, osobito nakon dolaska u školu, nakon nužde, prije jela i nakon svakog ulaska u učionicu nakon nastave provedene u dvorištu.

I još jednom vas molimo/upozoravamo da dobro proučite Upute koje je izdao Hrvatski zavod za javno zdravstvo dana 29.4.2020. te Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave – MZO, 30.4.2020.

Navedene dokumente možete naći i na web stranici Škole.


Osnovna škola Iver