« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1., 5.-8.
razredi
|
dinamika školskog zvona
|
2.-4.
razredi
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak PB)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana PN)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana RN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
I ove školske godine 2020.-2021. smo u našoj školi u sklopu kampanje obilježili Dan disleksije. Disleksija je jedna od nekoliko specifičnih teškoća učenja. Očituje se problemima u čitanju i pisanju. Neka obilježja koja se učestalo pojavljuju kod osoba s disleksijom su niska razina pismenosti, teškoće u učenju čitanja i pisanja, sporo čitanje i pisanje i/ili pravljenje mnogo grešaka, teškoće u razumijevanju pročitanog teksta, pravopisne greške. Unatoč teškoćama osobe s disleksijom mogu imati dobre socijalne vještine, prostorno su talentirani.
S ciljem boljeg razumijevanja problema učenika s teškoćama čitanja i disleksijom učenici u svim razredima su kroz kratko predavanje upoznati s činjenicama i zanimljivostima vezanima uz navedenu temu.
Učiteljica i logopedinja su s učenicima drugog razreda provele radionicu na temu disleksija. S učenicima su provedene dvije aktivnosti. Učenici su slikali plastelinom mala slova školskog formalnog pisma b i d, a zatim su u tablici prepoznavali navedena slova. Radovi su izvješeni na školskom hodniku.
Zahvaljujući kampanji „ I ja želim čitati “ i našoj uključenosti u kampanju podižemo svijest učenika o različitim teškoćama i naši učenici pokazuju veliko znanje i interes za ove teme.
Obilježavanjem dana disleksije nastojimo podići svijest o tome da smo svi različiti i da se kao takvi moramo međusobno poštivati i prihvaćati.
Fotografije pod OPŠIRNIJE