« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1., 5.-8.
razredi
|
dinamika školskog zvona
|
2.-4.
razredi
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak PB)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana PN)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana RN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
Još je davne 1979. godine Svjetska zdravstvena organizacija za hranu i poljoprivredu 16. listopada proglasila Svjetskim danom hrane. Na taj dan slavimo hranu kao osnovni uvjet ljudskog opstanka, ali i razmjenu, napredak i raznolikost poljoprivrede. Ciljevi obilježavanja svakako su i osvještavanje problema gladi u svijetu, kao i važnost kvalitete namirnica koje unosimo u organizam.
Učenici 1. A razreda obilježili su ovaj dan raznim aktivnostima. Saznali su mnoge činjenice o hrani: zašto je hrana važna za čovjeka, kako se pojedine namirnice prerađuju, koje od njih sadrže hranjive tvari neophodne za zdravlje, a koje pak namirnice trebaju izbjegavati. Na tu je temu organizirana i likovna radionica na kojoj su učenici crtali zdrave namirnice. One su u njihovim likovnim uradcima oživjele kao super junaci koji snaže naše tijelo i štite ga od bolesti. Potaknuti razgovorom o mnogoj djeci koja u svijetu gladuju, dok neki hrane imaju u izobilju, iznosili su svoje prijedloge za rješenje tog problema.
Po završetku svih aktivnosti učenici su se sladili sočnim voćem i sreća se radosno rastegnula koliko je duga i široka – slatkim osmijehom na njihovim licima.