« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1., 5.-8.
razredi
|
dinamika školskog zvona
|
2.-4.
razredi
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak PB)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana PN)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana RN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
Školske godine 2011./2012. u školama diljem RH pokrenut je od strane školskih knjižničara i njihove udruge Hrvatske mreže školskih knjižničara (HMŠK) nacionalni projekt poticanja čitanja pod nazivom "Čitamo mi, u obitelji svi".
Ove godine navedeni projekt slavi petu obljetnicu. U ovom projektu je uključeno 140 školskih knjižnica i knjižničara, 295 učitelja i učiteljica, oko 5.150 učenika i 20.000 njihovih članova obitelji iz cijele Hrvatske.
U projektu sudjeluju učenici trećih razreda. Knjižnična naprtnjača s 8 naslova atraktivnih za svakog člana obitelji te Bilježnicom dojmova, boravi svaki tjedan u jednoj obitelji.
Po povratku naprtnjače u školu, učenik prezentira dojmove zabilježene u Bilježnici dojmova.
Ideja, zadaće i ciljevi projekta
Školski knjižničar i učitelji u međusobnoj suradnji promiču važnost školske knjižnice kao informacijskog središta škole i važnost svladavanja tehnike čitanja kod učenika. Znači, ovim projektom se nastoji razviti kod učenika tehnika uspješnog čitanja i razumijevanja pročitanog, čitateljske navike, ljubav prema čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena i čitalačke sposobnosti učenika koje su vrlo važne za njegovo daljnje cjeloživotno učenje.
Ovim projektom uključujemo i roditelje u cijeli proces projekta sa ciljem da im skrenemo pažnju na činjenicu da su oni najvažniji djetetovi uzori do puberteta. Time je najučinkovitiji i najplodonosniji način svladavanja tehnike čitanja djeteta u okolini koja potiče čitanje, kada sami roditelji čitaju pred djecom i sa djecom. Prema nekim istraživanjima najbolji su čitači učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i knjige predstavljaju vrijednost. Čitajući dijete razvija svoj rječnik, maštu i kreativnost, koji su važni elementi u cjeloživotnom učenju. Pozitivnim stavom prema čitanju stvaraju zdrav odnos u procesu učenja.
Vrlo važan element ovog projekta je cilj da ukažemo nadležnima i javnosti važnost školskih knjižnica kao mjesta razvijanja tehnike čitanja koja je ključna kompetencija za razvijanje svih ostalih pismenosti poput informacijske pismenosti i cjeloživotnog učenja. Izborom knjiga koje nisu na popisu lektire skrećemo pažnju učenicima i roditeljima da se u školskoj knjižnici ne nalazi samo lektira, nego i druga literatura poput stručne literature koja poboljšava odgojno-obrazovani proces, knjige koje potiču stvaralaštvo, i ljubav prema čitanju kod djece te uče da se samostalno koristi knjigu kao izvor ugode i znanja.
U projektu sudjeluju učenici 3. a razreda s učiteljicom Snježanom Nikolić, pod vodstvom knjižničarke Škole.
Knjige koje se nalaze u našoj ovogodišnjoj knjižničnoj naprtnjači, a po završetku projekta moći će se posuditi u knjižnici:
Carstvo dječjih priča (romani, zbirke priča i sl.):
1. Silvija Šesto, Palac sim-palac tam
Obiteljsko druženje uz stihove ili šale (stripovi):
2. Darko Macan, Vremeplovci
Isključivo za odrasle:
3. Miro Gavran, Zaboravljeni sin
Slikovnica – obiteljska družionica:
4. Kineska knjiga čuda: priče iz kineske davnine
Mali istraživači: popularno-znanstvene knjige za obitelj:
5. Oceaonologija
Odgoj djece i mladih: priručnik za odgoj djece za odgajatelje, roditelje i učitelje:
6. Vježbe za razvoj emocionalne inteligencije
Igrom do boljeg čitanja (knjige za slobodno provođenje vremena):
7. Dokeo: enciklopedija za nove generacije
Etno baština: knjige o baštini, etno priče, legende, mitovi, povijest, tradicija:
8. Otkrij zašto ne bi želio da te zarobe pirati!
Sastajemo se i čitamo Bilježnicu dojmova te razmjenjujemo iskustva i doživljaje... Zaključujemo: projekt je za svaku pohvalu :)
Svim sudionicima projekta, učenicima i njihovim obiteljima, želimo ugodno zajedničko vrijeme uz knjigu! :)