preskoči na sadržaj

Osnovna škola Iver

Login
Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 

DINAMIKA ŠKOLSKOG ZVONA 2024./25.
 
razredna nastava
dinamika školskog zvona
predmetna nastava
1.
8.00
8.45 (doručak 1. razredi)
 
2.
8.50
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
1.
3.
9.45
10.30 (prehrana PN)
2.
4.
10.40
11.25 (ručak PB)
3.
5.
11.30
12.15
4.
6.
12.20
13.05
5.
7.
13.10
13.55
6.
8.
14.00
14.45
7.

 

Informacije o školskoj liječnici:

Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine

e-mail: biserka.labavic@stampar.hr

Franka Leko, med. sestra

e-mail: franka.leko@stampar.hr

Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10

tel. 01/2007 - 294

Radno vrijeme:

PARNI DANI (8.00 - 12.00)

NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)

Raspored vožnji školskog autobusa Dumovec – OŠ Iver
Dumovec     OŠ Iver
7.30
8.20
                      12.25
                      13.15
                      14.05
                      14.55
Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2014.

Ukupno: 304040
Korisni linkovi

Natječaji
Obavijest kandidatima
Filip Gorupec / datum: 15. 1. 2025. 08:06

REPUBLIKA HRVATSKA

Osnovna škola Iver

Uprava škole

KLASA: 112-01/25-01/2

URBROJ: 251-666-01-25-1

Sesvete, 14. siječnja 2025.

Predmet: Obavijest kandidatima o provedenom natječaju za učitelja/icu koja obavlja poslove učitelja/ice informatike na neodređeno puno radno vrijeme

Obavijest kandidatima koji su dostavili prijavu na natječaj za radno mjesto u učitelja/icu koja obavlja poslove učitelja/ice informatike na neodređeno puno radno vrijeme (KLASA: 112-01/24-01/17 URBROJ: 251-666-01-24-3)  od 16. prosinca 2024. objavljenog  na mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Biltenu Zavoda, te mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Osnovne škole Iver od 16.12.2024. do 24.12.2024., da je na temelju Izvješća Povjerenstva o provedenom postupku i rang listi kandidata, na prijedlog ravnateljice Škole uz prethodnu suglasnost Školskog odbora dana 13. siječnja 2025. godine u radni odnos na neodređeno puno radno vrijeme primljena

-          KARLA PETKOVIĆ, magistra primarnog obrazovanja, modul Informatika

Objavom rezultata na web stranici škole smatra se da su svi kandidati obaviješteni o rezultatima natječaja.

Obavijest o izboru kandidata objavljena je dana 14. siječnja 2025. na mrežnoj stranici Osnovne škole Iver u rubrici pod nazivom Natječaji i Oglasnoj ploči Škole.

Ravnateljica:

mr. Katarina Rajković

 

 

 

 

 

 

 


[OPŠIRNIJE]



Natječaj
Filip Gorupec / datum: 8. 1. 2025. 10:20

REPUBLIKA HRVATSKA

Osnovna škola Iver

Uprava škole

KLASA: 112-01/24-01/18

URBROJ: 251-666-01-24-1

Sesvete, 17. prosinca 2024.

Na temelju članka 126. i 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10 – ispravak, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23 i 156/23.), članaka 39. do članka 42. Zakona o ustanovama (Narodne novine broj 76/93, ispravak-29/97, 47/99, 35/08, 127/19 i 151/22) i članka 29. Statuta Osnovne škole Iver, Školski odbor raspisuje:

 

NATJEČAJ

za imenovanje ravnatelja/ice

Osnovne škole Iver

 

Ravnatelj školske ustanove mora ispunjavati sljedeće nužne uvjete:

1)      završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnome mjestu učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti:

a)      sveučilišni diplomski studij ili

b)      integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili

c)      specijalistički diplomski stručni studij

d)     položen stručni ispit za učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika, osim u slučaju iz članka 157. stavaka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi

2)      uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi

3)      najmanje osam godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.

Osim osobe koja je završila neki od studija iz članka 126. stavka 1. točke 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, ravnatelj/ica osnovne škole može biti i osoba koja je završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova.

Iznimno, osoba koja ne ispunjava uvjete iz članka 126. stavka 1. točke 1. ili stavka 2. ovoga članka Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, može biti ravnatelj/ica osnovne škole, ako u trenutku prijave na natječaj za ravnatelja obavlja dužnost ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu, a ispunjavala je uvjete za ravnatelja propisane Zakonom o osnovnom školstvu (Narodne novine broj 59/90, 26/93, 27/93, 29/94, 7/96, 59/01, 114/01 i 76/05).

Ravnatelj/ica ne može biti osoba koja prema zakonu kojim se uređuju trgovačka društva ne može biti članom uprave trgovačkog društva.

Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od pet (5) godina.

Uz pisanu i vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj, kandidati su obvezni priložiti u izvorniku ili ovjerenoj preslici sljedeću dokumentaciju:

1. životopis

2. diplomu odnosno dokaz o vrsti i razini obrazovanja. Kandidat koji je stekao inozemnu obrazovnu kvalifikaciju dužan je priložiti rješenje nadležnog tijela o priznavanju inozemne stručne kvalifikacije za obavljanje određene regulirane profesije u Republici Hrvatskoj

3. dokaz o položenim pedagoškim kompetencijama (za kandidate obveznike stjecanja pedagoških kompetencija)

4. dokaz o državljanstvu

5. dokaz o položenom stručnom ispitu odnosno dokaz da je osoba oslobođena obveze polaganja stručnog ispita

6. dokaz o radnom iskustvu - potvrdu ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

7. potvrda poslodavca o vrsti i trajanju poslova u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje

8. program rada za mandatno razdoblje

9. potvrdu/uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od 8 dana od dana objave natječaja)

10. dokaz o obavljanju dužnosti ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu za osobe koje se kandidiraju temeljem članka 126. stavka 3. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (odluke o imenovanju ili ugovori o radu ili potvrde školske ustanove)

Dodatne kompetencije koje se vrednuju u postupku imenovanja ravnatelja /ice su: poznavanje stranog jezika, osnovne digitalne vještine i iskustvo rada na projektima.

Dodatne kompetencije vrednuju se na sljedeći način:

1. poznavanje stranog jezika – 1 bod

2. osnovne digitalne vještine – 1 bod

3. iskustvo rada na projektima:

regionalni i lokalni projekt – 1 bod

nacionalni projekt – 2 boda

međunarodni projekt – 3 boda.

Ako kandidat ne dostavi dokaze o dodatnim kompetencijama iste se vrednuju sa 0 bodova.

Dokazi o ispunjavanju dodatnih kompetencija, ako ih kandidati imaju, dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenoj preslici i to::

1. Poznavanje stranog jezika:

- javnom ispravom, odnosno potvrdom srednjoškolske ili visokoškolske ustanove,

- potvrdom ili drugom ispravom osobe ovlaštene za provođenje edukacije stranih jezika,

- potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizičke ili pravne osobe o izvršenom testiranju znanja stranog jezika

- drugom ispravom.

2. Osnovne digitalne vještine:

- javnom ispravom, odnosno potvrdom srednjoškolske ili visokoškolske ustanove,

- potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizičke ili pravne osobe za edukaciju u području informacijskih znanosti,

- potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizičke ili pravne osobe o izvršenom testiranju poznavanja digitalnih vještina

- drugom ispravom.

3. Iskustvo rada na projektima:

- dokazuje se potvrdom ili ispravom o sudjelovanju u pripremi i provedbi pojedinih projekata - osobnom izjavom kandidata u životopisu.

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), članku 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19) ili članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužna je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

Poveznica

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49. stavak 1. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

Poveznica

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju iz članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja, dužna je uz prijavu priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom. Dokazom o invaliditetu smatraju se javne isprave o invaliditetu na temelju kojih se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom koji se vodi pri Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje.

Prijavom na natječaj svaki kandidat daje privolu Osnovnoj školi Iver za obradu osobnih podataka u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka i objave rezultata natječaja.

Rok za podnošenje prijava kandidata je osam (8) dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama, oglasnoj ploči i mrežnoj stranici Osnovne škole Iver.

Na natječaj se mogu javiti osobe obaju spolova.

Izrazi koji se u ovom natječaju koriste u muškom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.

Nepotpune prijave, odnosno prijave koje ne sadrže sve tražene dokumente ili nemaju dokumente u traženom izvorniku ili preslikama ovjerenim kod javnog bilježnika kao i prijave koje pristignu izvan roka, neće se razmatrati te se osobe koje podnesu takve prijave ne smatraju kandidatima prijavljenim na natječaj.

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od četrdeset i pet (45) dana od isteka roka za podnošenje prijava.

Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom dostaviti preporučenom poštom ili osobno na adresu: Osnovna škola Iver, Mladena Halape 8, 10 361 Sesvetski Kraljevec, u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Natječaj za imenovanje ravnatelja/ice – ne otvaraj“                                                                     

Predsjednica Školskog odbora

Ankica Kovač

                                                          


[OPŠIRNIJE]



Poziv na testiranje
Filip Gorupec / datum: 7. 1. 2025. 14:01

REPUBLIKA HRVATSKA

Osnovna škola Iver

Uprava škole

KLASA: 112-01/24-01/17

URBROJ: 251-666-01-25-7

Sesvete, 07. siječnja 2025.

Temeljem članka 10.st.2 Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Iver Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata prijavljenih na natječaj raspisan od 16.12.2024. do 24.12.2024. za učitelja/icu koja obavlja poslove učitelja/ice informatike na neodređeno puno radno vrijeme donosi sljedeću

                                                           O D L U K U 

Pozivaju se kandidati koji su pravodobno poslali svoje prijave, zadovoljili formalne uvjete iz natječaja te su rangirani temeljem članka 105. stavak 6. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (studijski programi navedeni pod točkom a), studijski programi navedeni pod točkom b) i studiji navedeni pod c)), a obzirom na  odgovarajuću vrstu obrazovanja temeljem Pravilnika o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi (NN 6/19, 75/20), na usmenu provjeru (intervju) sa članovima Povjerenstva za procjenu i vrednovanje kandidata u prostorije Osnovne škole Iver i to

  1. KARLA PETKOVIĆ

u petak, 10. siječnja 2025. u 12,00 sati

Povjerenstvo u razgovoru s kandidatom utvrđuje stručna znanja (Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14,07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22 i 156/23), Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN br.112/10, 82/19), Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju (NN 24/15)), vještine, interese, motivaciju kandidata za rad u Školi te procjenjuje dodatna znanja i edukacije, dosadašnje radno iskustvo i postignuća u radu. Predviđeno trajanje usmene provjere (intervjua) je 10 minuta po kandidatu.

Kandidati koji ne pristupe procjeni smatrat će se da su odustali od prijave na natječaj.

 

 

 

 

 

 


[OPŠIRNIJE]



NATJEČAJ - UČITELJ/ICA INFORMATIKE - PUNO NEODREĐENO RADNO VRIJEME
Katarina Rajković / datum: 16. 12. 2024. 09:11

Na temelju čl. 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22 i 156/23), članka 57. Statuta OŠ Iver i članka 7. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ Iver, ravnateljica Osnovne škole Iver, M. Halape 8, Sesvetski Kraljevec, raspisuje

                                                NATJEČAJ

za popunu radnog mjesta

  1. UČITELJ/ICE koji obavlja poslove UČITELJA/ICE INFORMATIKE - 1 izvršitelj M/Ž na neodređeno puno radno vrijeme uz probni rok od 3 mjeseca

UVJETI: uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno Zakonu o radu, Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Kolektivnom ugovoru za zaposlenike u osnovnoškolskim ustanovama, kandidati moraju ispunjavati i posebne uvjete određene odredbom čl.105 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Pravilnikom o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi (NN 6/19, 75/20).

Temeljem odredbe čl.105 st.2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u školskoj ustanovi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima jesu poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada i odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada.

Temeljem odredbe čl.105 st.6 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi poslove učitelja predmetne nastave može obavljati osoba koja je završila:

a) – studij nastavničkog smjera odgovarajućeg nastavnog predmeta na razini sveučilišnog diplomskog studija ili sveučilišnog  integriranog prijediplomskog i diplomskog studija,

b) – 1. studij odgovarajuće vrste na razini sveučilišnog diplomskog studija ili sveučilišnog integriranog prijediplomskog i diplomskog studija ili stručni diplomski studij odgovarajuće vrste te je stekla potrebne pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje s najmanje 55 ECTS-a (u daljnjem tekstu:pedagoške kompetencije), ako se na natječaj ne javi osoba iz točke a) ovoga stavka

- 2. četverogodišnji dodiplomski stručni studij razredne nastave s pojačanim programom iz odgovarajućeg nastavnog predmeta ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij primarnog obrazovanja s modulom za izvođenje nastave odgovarajućeg nastavnog predmeta, ako se na natječaj ne javi osoba iz točke a) ovoga stavka

c) sveučilišni prijediplomski ili stručni prijediplomski studij na kojem se stječe najmanje 180 ECTS bodova te je stekla pedagoške kompetencije, ako se na natječaj ne javi osoba iz točaka a) i b) ovoga stavka

Kandidati obvezno navode ime i prezime, adresu, broj telefona i e-mail adresu te su dužni priložiti:

- vlastoručno potpisanu prijavu

- životopis

- diplomu/dokaz o stečenoj stručnoj spremi

 - dokaz o državljanstvu

- uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl.106. Zakona, ne starije od 15 dana od dana raspisivanja natječaja

-  elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne starije od 15 dana od dana raspisivanja natječaja

Priložene isprave dostavljaju se u neovjerenom presliku, uz obvezu predočenja izvornika dokumenata na zahtjev. Zaprimljena dokumentacija neće se vraćati kandidatima.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu o ostvarivanju prava prednosti na koje se pozivaju te imaju pravo prednosti u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su, uz prijavu na natječaja, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze (članak 103.stavak 1. Zakona) za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su, uz prijavu na natječaja, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49. stavak 1. Zakona)

Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na poveznici Ministarstva hrvatskihbranitelja

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Prijavom na natječaj kandidati daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka, kao i objavu imena i prezimena na internetskim stranicama Škole sa svrhom poziva na vrednovanje i procjenu kanidata.

Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz natječaja.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Osobe koje ne ulaze na listu kandidata škola ne obavještava o razlozima istog.

Na web-stranici Škole  https://test-os-iver.cms.skole.hr/natjecaji/  biti će objavljena uputa o terminu, mjestu i načinu održavanja procjene u Školi. Kandidati se neće posebno pozivati te ukoliko ne pristupe procjeni smatrat će se da su odustali od prijave na natječaj.

O rezultatima izbora kandidati će biti obaviješteni u roku 8 dana od donošenja odluke o izboru putem mrežnih stranica škole https://test-os-iver.cms.skole.hr/natjecaji/

Iznimno, ako se na natječaj prijavi kandidat ili kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima sve se kandidate izvješćuje istim tekstom obavijesti o rezultatima natječaja pisanom poštanskom pošiljkom, pri čemu se kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natječaja na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta molimo dostaviti neposredno, zemaljskom poštom na adresu škole: „Osnovna škola Iver“ 10361 Sesvetski Kraljevac, M.Halape 8 ili elektroničkom poštom na adresu: osiversesvete@gmail.com, uz napomenu: ZA NATJEČAJ – UČITELJ/ICA INFORMATIKE.

Natječaj je objavljen na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči ustanove.

Rok za prijave kandidata je od 16. prosinca 2024. do 24. prosinca 2024. godine

                                                                                              Ravnateljica

 mr. Katarina Rajković

KLASA: 112-01/24-01/17

URBROJ: 251-666-01-24-3


[OPŠIRNIJE]



Poziv na testiranje
Filip Gorupec / datum: 19. 11. 2024. 15:47

OSNOVNA ŠKOLA IVER

Sesvete, M. Halape 8

KLASA: 112-01/24-01/16

URBROJ: 251-666-01-24-14

Temeljem članka 10.st.2 Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Iver Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata prijavljenih na natječaj raspisan od 4.11.2024. do 12.11.2024. za učitelja/icu koja obavlja poslove učitelja/ice  engleskog jezika na neodređeno puno radno vrijeme donosi sljedeću

                                                           O D L U K U 

Pozivaju se kandidati koji su pravodobno poslali svoje prijave, zadovoljili formalne uvjete iz natječaja te su rangirani temeljem članka 105. stavak 6. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (studijski programi navedeni pod točkom a), studijski programi navedeni pod točkom b) i studiji navedeni pod c)), a obzirom na  odgovarajuću vrstu obrazovanja temeljem Pravilnika o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi (NN 6/19, 75/20), na usmenu provjeru (intervju) sa članovima Povjerenstva za procjenu i vrednovanje kandidata u prostorije Osnovne škole Iver i to

  1. MARTA UŽAREVIĆ VUKSAN
  2. TINA ABAZA
  3. IVANA MARINOVIĆ
  4. IVA KOSTELAC

 

u petak, 22. studenog 2024. u 9,00 sati

Povjerenstvo u razgovoru s kandidatom utvrđuje stručna znanja (Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14,07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22 i 156/23), Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN br.112/10, 82/19), Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju (NN 24/15)), vještine, interese, motivaciju kandidata za rad u Školi te procjenjuje dodatna znanja i edukacije, dosadašnje radno iskustvo i postignuća u radu. Predviđeno trajanje usmene provjere (intervjua) je 10 minuta po kandidatu.

Kandidati koji ne pristupe procjeni smatrat će se da su odustali od prijave na natječaj.

 

Sesvete, 19.11.2024.


[OPŠIRNIJE]



NATJEČAJ - UČITELJ/ICA ENGLESKOG JEZIKA
Katarina Rajković / datum: 4. 11. 2024. 08:37

Na temelju čl. 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22 i 156/23), članka 57. Statuta OŠ Iver i članka 7. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ Iver, ravnateljica Osnovne škole Iver, M. Halape 8, Sesvetski Kraljevec, raspisuje

NATJEČAJ

za popunu radnog mjesta

  1. UČITELJ/ICE koji obavlja poslove UČITELJA/ICE ENGLESKOG JEZIKA - 1 izvršitelj M/Ž na neodređeno puno radno vrijeme (40 sati) uz probni rok od 3 mjeseca

UVJETI: uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno Zakonu o radu, Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Kolektivnom ugovoru za zaposlenike u osnovnoškolskim ustanovama, kandidati moraju ispunjavati i posebne uvjete određene odredbom čl.105 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Pravilnikom o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi (NN 6/19, 75/20).

Temeljem odredbe čl.105 st.2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u školskoj ustanovi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima jesu poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada i odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada.

Temeljem odredbe čl.105 st.6 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi poslove učitelja predmetne nastave može obavljati osoba koja je završila:

a) – studij nastavničkog smjera odgovarajućeg nastavnog predmeta na razini sveučilišnog diplomskog studija ili sveučilišnog  integriranog prijediplomskog i diplomskog studija,

b) – 1. studij odgovarajuće vrste na razini sveučilišnog diplomskog studija ili sveučilišnog integriranog prijediplomskog i diplomskog studija ili stručni diplomski studij odgovarajuće vrste te je stekla potrebne pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje s najmanje 55 ECTS-a (u daljnjem tekstu:pedagoške kompetencije), ako se na natječaj ne javi osoba iz točke a) ovoga stavka

- 2. četverogodišnji dodiplomski stručni studij razredne nastave s pojačanim programom iz odgovarajućeg nastavnog predmeta ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij primarnog obrazovanja s modulom za izvođenje nastave odgovarajućeg nastavnog predmeta, ako se na natječaj ne javi osoba iz točke a) ovoga stavka

c) sveučilišni prijediplomski ili stručni prijediplomski studij na kojem se stječe najmanje 180 ECTS bodova te je stekla pedagoške kompetencije, ako se na natječaj ne javi osoba iz točaka a) i b) ovoga stavka

Kandidati obvezno navode ime i prezime, adresu, broj telefona i e-mail adresu te su dužni priložiti:

- vlastoručno potpisanu prijavu

- životopis

- diplomu/dokaz o stečenoj stručnoj spremi

 - dokaz o državljanstvu

- uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl.106. Zakona, ne starije od 15 dana od dana raspisivanja natječaja

-  elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne starije od 15 dana od dana raspisivanja natječaja

Priložene isprave dostavljaju se u neovjerenom presliku, uz obvezu predočenja izvornika dokumenata na zahtjev. Zaprimljena dokumentacija neće se vraćati kandidatima.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu o ostvarivanju prava prednosti na koje se pozivaju te imaju pravo prednosti u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su, uz prijavu na natječaja, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze (članak 103.stavak 1. Zakona) za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su, uz prijavu na natječaja, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49. stavak 1. Zakona)

Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na poveznici Ministarstva hrvatskihbranitelja

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Prijavom na natječaj kandidati daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka, kao i objavu imena i prezimena na internetskim stranicama Škole sa svrhom poziva na vrednovanje i procjenu kanidata.

Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz natječaja.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Osobe koje ne ulaze na listu kandidata škola ne obavještava o razlozima istog.

Na web-stranici Škole  http://www.os-iver.skole.hr/natje_aji biti će objavljena uputa o terminu, mjestu i načinu održavanja procjene u Školi. Kandidati se neće posebno pozivati te ukoliko ne pristupe procjeni smatrat će se da su odustali od prijave na natječaj.

O rezultatima izbora kandidati će biti obaviješteni u roku 8 dana od donošenja odluke o izboru putem mrežnih stranica škole http://www.os-iver.skole.hr/natje_aji

Iznimno, ako se na natječaj prijavi kandidat ili kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima sve se kandidate izvješćuje istim tekstom obavijesti o rezultatima natječaja pisanom poštanskom pošiljkom, pri čemu se kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natječaja na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta molimo dostaviti neposredno, zemaljskom poštom na adresu škole: „Osnovna škola Iver“ 10361 Sesvetski Kraljevac, M.Halape 8 ili elektroničkom poštom na adresu: osiversesvete@gmail.com, uz napomenu: ZA NATJEČAJ – UČITELJ/ICA ENGLESKOG JEZIKA.

Natječaj je objavljen na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči ustanove.

Rok za prijave kandidata je 4. studeni 2024. do 12. studeni 2024. godine

                                                                                              Ravnateljica

 mr. Katarina Rajković

KLASA: 112-01/24-01/16

URBROJ: 251-666-01-24-3


[OPŠIRNIJE]



Obavijest kandidatima
Filip Gorupec / datum: 31. 10. 2024. 12:22

OSNOVNA ŠKOLA IVER

SESVETE, M.Halape 8

KLASA: 112-01/24-01/12

URBROJ:  251-666-01-24-13

 

Predmet: Obavijest kandidatima o provedenom natječaju za učitelja/icu koja obavlja poslove učitelja/ice razredne nastave u produženom boravku na neodređeno puno radno vrijeme

Obavijest kandidatima koji su dostavili prijavu na natječaj za radno mjesto u učitelja/icu koja obavlja poslove učitelja/ice razredne nastave u produženom boravku na neodređeno puno radno vrijeme (KLASA: 602-02/24-001/1568, URBROJ: 251-07-12-24-4)  od 2. listopada 2024. objavljenog  na mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Biltenu Zavoda, te mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Osnovne škole Iver od 10.10.2024. do 18.10.2024., da je na temelju Izvješća Povjerenstva o provedenom postupku i rang listi kandidata, na prijedlog ravnateljice Škole uz prethodnu suglasnost Školskog odbora dana 31. listopada 2024. godine u radni odnos na neodređeno puno radno vrijeme primljena

  • BRIGITA LISIČAK, magistra primarnog obrazovanja

Objavom rezultata na web stranici škole smatra se da su svi kandidati obaviješteni o rezultatima natječaja.

Obavijest o izboru kandidata objavljena je dana 31. listopada 2024. na mrežnoj stranici Osnovne škole Iver u rubrici pod nazivom Natječaji i Oglasnoj ploči Škole.

Ravnateljica:

mr. Katarina Rajković


[OPŠIRNIJE]



POZIV NA TESTIRANJE (PRODUŽENI BORAVAK)
Katarina Rajković / datum: 25. 10. 2024. 13:20

OSNOVNA ŠKOLA IVER

Sesvete, M. Halape 8

KLASA: 112-01/24-01/12

URBROJ: 251-666-01-24-11

 

Temeljem članka 10.st.2 Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Iver Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata prijavljenih na natječaj raspisan od 10.10.2024. do 18.10.2024. za učitelja/icu koja obavlja poslove učitelja/ice razredne nastave u produženom boravku na neodređeno puno radno vrijeme donosi sljedeću

                                                           O D L U K U 

Pozivaju se kandidati koji su pravodobno poslali svoje potpune prijave i zadovoljili formalne uvjete iz natječaja da pristupe na usmenu provjeru (intervju) sa članovima Povjerenstva za procjenu i vrednovanje kandidata u prostorije Osnovne škole Iver i to

  1. KRISTINA PALIĆ
  2. MARIJA PETRAČIĆ
  3. BRIGITA LISIČAK
  4. ANA MATOŠEVIĆ
  5. PETRA JEGDIĆ
  6. MARIJANA KRIŠTO

u ponedjeljak, 28. listopada 2024. u 11,00 sati

 

Povjerenstvo u razgovoru s kandidatom utvrđuje stručna znanja (Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14,07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22 i 156/23), Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN br.112/10, 82/19), Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju (NN 24/15)), vještine, interese, motivaciju kandidata za rad u Školi te procjenjuje dodatna znanja i edukacije, dosadašnje radno iskustvo i postignuća u radu. Predviđeno trajanje usmene provjere (intervjua) je 10 minuta po kandidatu.

Kandidati koji ne pristupe procjeni smatrat će se da su odustali od prijave na natječaj.

Sesvete, 25.10.2024.


[OPŠIRNIJE]



Natječaj
Filip Gorupec / datum: 10. 10. 2024. 12:39

Na temelju čl. 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22 i 156/23), članka 57. Statuta OŠ Iver i članka 7. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ Iver, ravnateljica Osnovne škole Iver, M. Halape 8, Sesvetski Kraljevec, raspisuje

NATJEČAJ

za popunu radnog mjesta

  1. UČITELJA/ICE koji obavlja poslove UČITELJA/ICE RAZREDNE NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU - 1 izvršitelj M/Ž na neodređeno puno radno vrijeme (40 h tjednog radnog vremena) uz probni rok od 3 mjeseca

UVJETI: uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno Zakonu o radu, Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Kolektivnom ugovoru za zaposlenike u osnovnoškolskim ustanovama, kandidati moraju ispunjavati i posebne uvjete određene odredbom čl.105 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Pravilnikom o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi (NN 6/19, 75/20).

Temeljem odredbe čl.105 st.2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u školskoj ustanovi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima jesu poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada i odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada.

Temeljem odredbe čl.105 st.5 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi poslove učitelja razredne nastave može obavljati osoba koja je završila sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij za učitelje ili sveučilišni diplomski studij za učitelje ili stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova ili četverogodišnji dodiplomski stručni studij kojim je stečena visoka stručna sprema u skladu s ranijim propisima.

Kandidati obvezno navode ime i prezime, adresu, broj telefona i e-mail adresu te su dužni priložiti:

- vlastoručno potpisanu prijavu

- životopis

- diplomu/dokaz o stečenoj stručnoj spremi

 - dokaz o državljanstvu

- uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl.106. Zakona, ne starije od 15 dana od dana raspisivanja natječaja

-  elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne starije od 15 dana od dana raspisivanja natječaja

Priložene isprave dostavljaju se u neovjerenom presliku, uz obvezu predočenja izvornika dokumenata na zahtjev. Zaprimljena dokumentacija neće se vraćati kandidatima.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu o ostvarivanju prava prednosti na koje se pozivaju te imaju pravo prednosti u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su, uz prijavu na natječaja, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze (članak 103.stavak 1. Zakona) za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

Poveznica

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su, uz prijavu na natječaja, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49. stavak 1. Zakona)

Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

Poveznica

Prijavom na natječaj kandidati daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka, kao i objavu imena i prezimena na internetskim stranicama Škole sa svrhom poziva na vrednovanje i procjenu kanidata.

Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz natječaja.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Osobe koje ne ulaze na listu kandidata škola ne obavještava o razlozima istog.

Na web-stranici Škole  http://www.os-iver.skole.hr/natje_aji biti će objavljena uputa o terminu, mjestu i načinu održavanja procjene u Školi. Kandidati se neće posebno pozivati te ukoliko ne pristupe procjeni smatrat će se da su odustali od prijave na natječaj.

O rezultatima izbora kandidati će biti obaviješteni u roku 8 dana od donošenja odluke o izboru putem mrežnih stranica škole http://www.os-iver.skole.hr/natje_aji

Iznimno, ako se na natječaj prijavi kandidat ili kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima sve se kandidate izvješćuje istim tekstom obavijesti o rezultatima natječaja pisanom poštanskom pošiljkom, pri čemu se kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

 

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natječaja na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta molimo dostaviti neposredno, zemaljskom poštom na adresu škole: „Osnovna škola Iver“ 10361 Sesvetski Kraljevac, M.Halape 8 ili elektroničkom poštom na adresu: osiversesvete@gmail.com, uz napomenu: ZA NATJEČAJ – UČITELJ/ICA RAZREDNE NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU.

Natječaj je objavljen na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči ustanove.

Rok za prijave kandidata je 10. listopada 2024. do 18. listopada 2024. godine

 

Ravnateljica

mr. Katarina Rajković

KLASA: 112-01/24-01/12

URBROJ:251-666-01-24-3


[OPŠIRNIJE]



Obavijest kandidatima
Filip Gorupec / datum: 9. 10. 2024. 12:40

OSNOVNA ŠKOLA IVER

SESVETE, M.Halape 8

KLASA: 112-01/24-01/11

URBROJ:  251-666-01-24-5

Predmet: Obavijest kandidatima o provedenom natječaju za učitelja/icu koja obavlja poslove učitelja/ice razredne nastave u produženom boravku na određeno puno radno vrijeme

Obavijest kandidatima koji su dostavili prijavu na natječaj za radno mjesto u učitelja/icu koja obavlja poslove učitelja/ice razredne nastave u produženom boravku na određeno puno radno vrijeme (KLASA: 602-02/24-001/1568, URBROJ: 251-07-12-24-2) objavljenog  na mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Biltenu Zavoda, te mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Osnovne škole Iver od 17.9.2024. do 25.9.2024., da je na temelju Izvješća Povjerenstva o provedenom postupku i rang listi kandidata, na prijedlog ravnateljice Škole uz prethodnu suglasnost Školskog odbora dana 8. listopada 2024. godine u radni odnos na određeno puno radno vrijeme primljena

 

  • JELENA KLIŠANIN, magistra primarnog obrazovanja

Objavom rezultata na web stranici škole smatra se da su svi kandidati obaviješteni o rezultatima natječaja.

Obavijest o izboru kandidata objavljena je dana 9. listopada 2024. na mrežnoj stranici Osnovne škole Iver u rubrici pod nazivom Natječaji i Oglasnoj ploči Škole.

 

Ravnateljica:

Mr. Katarina Rajković


[OPŠIRNIJE]



Poziv na testiranje
Filip Gorupec / datum: 1. 10. 2024. 11:10

REPUBLIKA HRVATSKA

Osnovna škola Iver

Uprava škole

KLASA: 112-01/24-01/11

URBROJ: 251-666-01-24-16

Sesvete, 01. listopada 2024.

 

Temeljem članka 10.st.2 Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Iver Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata prijavljenih na natječaj raspisan od 17.9.2024. do 25.9.2024. za učitelja/icu koja obavlja poslove učitelja/ice razredne nastave u produženom boravku na određeno puno radno vrijeme donosi sljedeću

                                                           O D L U K U 

Pozivaju se kandidati koji su pravodobno poslali svoje potpune prijave i zadovoljili formalne uvjete iz natječaja da pristupe na usmenu provjeru (intervju) sa članovima Povjerenstva za procjenu i vrednovanje kandidata u prostorije Osnovne škole Iver i to

1.   VALENTINA ŠANOVIĆ

2.   KLARA PEZELJ

3.   PETRA DUŽAIĆ

4.   MATEJA GAŠPAREC

5.   JELENA KLIŠANIN

6.   LANA GLIBOTIĆ

7.   MELANI VIDO

8.   MARIJA PETRAČIĆ

9.   ENA MRŠIĆ

10.  LUCIJA ĐURIĆ

u petak, 4. listopada 2024. u 10,00 sati

Povjerenstvo u razgovoru s kandidatom utvrđuje stručna znanja (Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14,07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23 i 156/23), Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN br.112/10, 82/19), Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju (NN 24/15)), vještine, interese, motivaciju kandidata za rad u Školi te procjenjuje dodatna znanja i edukacije, dosadašnje radno iskustvo i postignuća u radu. Predviđeno trajanje usmene provjere (intervjua) je 10 minuta po kandidatu.

Kandidati koji ne pristupe procjeni smatrat će se da su odustali od prijave na natječaj.


[OPŠIRNIJE]



NATJEČAJ - UČITELJ/ICA U PRODUŽENOM BORAVKU
Katarina Rajković / datum: 16. 9. 2024. 08:24

Na temelju čl. 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22 i 156/23), članka 57. Statuta OŠ Iver i članka 7. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ Iver, ravnateljica Osnovne škole Iver, M. Halape 8, Sesvetski Kraljevec, raspisuje

                                                   NATJEČAJ

za popunu radnog mjesta

  1. UČITELJ/ICE RAZREDNE NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU- 1 izvršitelj M/Ž na određeno puno radno vrijeme (40 h tjednog radnog vremena) uz probni rok od 3 mjeseca

UVJETI: uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno Zakonu o radu, Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Kolektivnom ugovoru za zaposlenike u osnovnoškolskim ustanovama, kandidati moraju ispunjavati i posebne uvjete određene odredbom čl.105 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Pravilnikom o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi (NN 6/19, 75/20).

Temeljem odredbe čl.105 st.2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u školskoj ustanovi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima jesu poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada i odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada.

Temeljem odredbe čl.105 st.5 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi poslove učitelja razredne nastave može obavljati osoba koja je završila sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij za učitelje ili sveučilišni diplomski studij za učitelje ili stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova ili četverogodišnji dodiplomski stručni studij kojim je stečena visoka stručna sprema u skladu s ranijim propisima.

Kandidati obvezno navode ime i prezime, adresu, broj telefona i e-mail adresu te su dužni priložiti:

- vlastoručno potpisanu prijavu

- životopis

- diplomu/dokaz o stečenoj stručnoj spremi

 - dokaz o državljanstvu

- uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl.106. Zakona, ne starije od 15 dana od dana raspisivanja natječaja

-  elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne starije od 15 dana od dana raspisivanja natječaja

Priložene isprave dostavljaju se u neovjerenom presliku, uz obvezu predočenja izvornika dokumenata na zahtjev. Zaprimljena dokumentacija neće se vraćati kandidatima.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu o ostvarivanju prava prednosti na koje se pozivaju te imaju pravo prednosti u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su, uz prijavu na natječaja, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze (članak 103.stavak 1. Zakona) za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su, uz prijavu na natječaja, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49. stavak 1. Zakona)

Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Prijavom na natječaj kandidati daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka, kao i objavu imena i prezimena na internetskim stranicama Škole sa svrhom poziva na vrednovanje i procjenu kanidata.

Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz natječaja.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Osobe koje ne ulaze na listu kandidata škola ne obavještava o razlozima istog.

Na web-stranici Škole  http://www.os-iver.skole.hr/natje_aji biti će objavljena uputa o terminu, mjestu i načinu održavanja procjene u Školi. Kandidati se neće posebno pozivati te ukoliko ne pristupe procjeni smatrat će se da su odustali od prijave na natječaj.

O rezultatima izbora kandidati će biti obaviješteni u roku 8 dana od donošenja odluke o izboru putem mrežnih stranica škole http://www.os-iver.skole.hr/natje_aji

Iznimno, ako se na natječaj prijavi kandidat ili kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima sve se kandidate izvješćuje istim tekstom obavijesti o rezultatima natječaja pisanom poštanskom pošiljkom, pri čemu se kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natječaja na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta molimo dostaviti neposredno, zemaljskom poštom na adresu škole: „Osnovna škola Iver“ 10361 Sesvetski Kraljevac, M. Halape 8 ili elektroničkom poštom na adresu: osiversesvete@gmail.com, uz napomenu: ZA NATJEČAJ – UČITELJ/ICA RAZREDNE NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU.

Natječaj je objavljen na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči ustanove.

Rok za prijave kandidata je 17. rujna 2024. do 25. rujna 2024. godine

                                                                                              Ravnateljica

 mr. Katarina Rajković

KLASA: 112-01/24-01/11

URBROJ:251-666-01-24-4


[OPŠIRNIJE]



Javni poziv
Filip Gorupec / datum: 13. 9. 2024. 14:16

Na temelju članka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine 87/08, 86/09, 92/10, 105/10 - ispravak, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12 - pročišćeni tekst, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20 – Uredba 151/22, 155/23 i 156/23) Osnovna škola Iver objavljuje

 

Javni poziv

 

za zapošljavanje osoba za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi

u Osnovnoj školi  Iver

 

POMOĆNIK U NASTAVI

Broj traženih osoba:

-  2 pomoćnika u nastavi

 

Vrsta zaposlenja: Na određeno, nepuno radno vrijeme, najdulje do kraja školske godine 2024./2025.

Radno vrijeme: najmanje 20 sati tjedno, ovisno o broju sati određenih u rješenju o priznavanju prava na potporu za pojedinog učenika

Način rada: jutarnja smjene

Naknada za prijevoz: u cijelosti

Mjesto rada: Osnovna škola iver, Mladena Halape 8, 10 361 Sesvetski Kraljevec

 

UVJETI:

  1. završena najmanje razina obrazovanja 4.2. HKO-a (kvalifikacije stečene završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)
  2. da protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak
  3. pomoćnik u nastavi ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika kojem/kojima se pruža potpora

 

Iznimno, na javni poziv može se prijaviti i osoba koja ne ispunjava uvjet završene najmanje razine obrazovanja 4.2 HKO-a, ali ispunjava uvjet da ima završenu najmanje razinu obrazovanja 4.1 HKO-a i završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi, ali samo ako na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.

 

OPIS POSLOVA

 

Pomoćnik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa. Potpora tijekom odgojno-obrazovnog procesa koju pruža pomoćnik u nastavi može obuhvatiti: potporu u komunikaciji i i socijalnoj uključenosti, potporu u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka te suradnju s radnicima škole, kao i s vršnjacima učenika s teškoćama u razvoju u razredu, što podrazumijeva razmjenu informacija potrebnih za praćenje i unapređivanje rada s učenikom, a u svrhu izrade izvješća o posebnostima u radu s učenikom te plana rada pomoćnika u nastavi za sljedeću školsku godinu. Poslovi pomoćnika u nastavi određeni su Zakonom o osobnoj asistenciji i Pravilnikom o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima.

 

 

DODATNA  ZNANJA I VJEŠTINE

Uvažavanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost i emocionalna stabilnost.

 

POŽELJNO

  • iskustvo u volontiranju
  • iskustvo u neposrednom radu s djecom s teškoćama u razvoju
  • završena edukacija za posao pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati

 

Odabir će se izvršiti  uz pomoć stručnih metoda procjene kompetencija i osobina podnositelja zahtjeva.

 

Sukladno članku 13. stavku 3. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08. i 69/17.) na javni poziv se mogu javiti osobe oba spola. Izrazi koji se koriste u Javnom pozivu, a imaju rodno značenje koriste se neutralno i odnose se jednako na muške i na ženske osobe.

 

Kandidat je prilikom prijavljivanja dužan dostaviti sljedeće dokumente:

 

  • zamolbu za posao (vlastoručno potpisanu, navesti datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj mobitela i adresu elektroničke pošte)
  • životopis (ukoliko postoji iskustvo u volonterskom radu potrebno je navesti: naziv institucije/udruge/tvrtke gdje je ono ostvareno, njegovo trajanje  ili navesti iskustvo u radu s djecom, poznavanje stranog/ih jezika i sl.),
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
  • dokaz nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od 6 mjeseci od dana objave Javnog poziva),
  • uvjerenje o položenoj edukaciji za posao pomoćnika u nastavi (ako je osoba posjeduje).

 

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti prilikom zapošljavanja prema posebnim propisima, dužne su u prijavi na javni poziv pozvati se na to pravo te priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

 

Osoba koja može ostvariti pravo prednosti:

 

  • sukladno čl. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, broj 121/17, 98/19 i 84/21), uz prijavu na Javni poziv dužna je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843. Informacije o dokazima potrebnim za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na poveznici: poveznica

 

  • sukladno čl. 47.-50. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, broj 84/21), uz prijavu na Javni poziv dužna je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: poveznica

 

  • sukladno čl. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na Javni poziv dužna je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo takvo pravo te dokaz o tome na koji način je prestao radni odnos kod prijašnjeg poslodavca;

 

  • sukladno čl. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), uz prijavu na Javni poziv dužna je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaz o utvrđenom statusu osobe invaliditetom, te dokaz o tome na koji način je prestao radni odnos kod prijašnjeg poslodavca.

 

Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine te Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine, broj 42/18) prijavom na Javni poziv smatra se da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka iz priložene dokumentacije, a koja će se obrađivati isključivo u svrhu provođenja selekcijskog postupka.

 

Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se od 2. kolovoza 2024. godine poštom na adresu škole Osnovna škola Iver, Mladena Halape 8, 10 361 Sesvetski Kraljevec ili putem elektroničke pošte osiversesvete@gmail.com

 

Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.

 

Osoba koja ne podnese pravodobnu i/ili urednu prijavu ili za koju se utvrdi da ne ispunjava formalne uvjete iz Javnog poziva, neće se smatrati kandidatom prijavljenim na Javni poziv. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u Javnom pozivu.

 

Javni poziv bit će objavljen 16.9.2024. godine na mrežnoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i otvoren do 24.9.2024.

 

Radni odnos sa školom zasnovat će se nakon provedenog postupka selekcije kandidata.

S kandidatom izabranim za pomoćnika u nastavi, Osnovna škola Iver sklopit će pisani ugovor o radu u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje, tjedno zaduženje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana.

 

RAVNATELJICA

mr. Katarina Rajković

 

KLASA: 112-01/24-01/10

URBROJ:251-666-01-24-25


[OPŠIRNIJE]



POMOĆNICI U NASTAVI - poziv na selekcijski postupak
Katarina Rajković / datum: 23. 8. 2024. 10:12

Osnovna škola Iver
Ulica Mladena Halape 8
10361 Sesvete - Sesvetski Kraljevec
KLASA:112-01/24-01/10
URBROJ:251-666-01/24-24


Temeljem raspisanog Javnog poziva za zapošljavanje osoba za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi u Osnovnoj školi Iver KLASA:112-01/24-01/10 URBROJ:251-666-01-24 raspisanog od 2.8.2024. do 17.8.2024. Povjerenstvo za selekcijski postupak kandidata prijavljenih na javni poziv donosi sljedeću
 

O D L U K U

Pozivaju se kandidati koji su pravodobno poslali svoje prijave i zadovoljili formalne uvjete iz Javnog poziva za da pristupe razgovoru s članovima Povjerenstva za selekcijski postupak u prostorije Osnovne škole Iver:


u srijedu, 28. kolovoza 2024. u 10,00 sati:
1. MATEA HAJSOK
2. ANITA GALOVIĆ
3. MARINA STUBLIJA KEREP
4. DARIA JAKEŠEVIĆ
5. MIRJANA JERKOVIĆ
6. KRISTINA RADIĆ ŠARONJA
7. MARIJANA KNEZOVIĆ
8. IVAN BART
9. TATJANA PROSENIK


u srijedu, 28. kolovoza 2024. u 12,00 sati:
10. JASMINA BARDIĆ
11. JURICA GOTTŠTAJN
12. IVANA KAPETANOVIĆ
13. IVAN POPOVIĆ
14. INES LEGIN
15. ANA VUKOJEVIĆ PERKOVIĆ
16. MAJA MARKIĆ
17. ANA VUČILOVSKI
18. NIVES TATAREVIĆ
19. ANITA LUCOVIĆ


Za kandidate koji ne pristupe razgovoru smatrat će se da su odustali od prijave na Javni poziv.

Sesvetski Kraljevec, 23.8.2024.


[OPŠIRNIJE]



Javni poziv za zapošljavanje osoba za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi - 2.8.-17.8.2024.
Katarina Rajković / datum: 25. 7. 2024. 09:28

Na temelju članka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine 87/08, 86/09, 92/10, 105/10 - ispravak, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12 - pročišćeni tekst, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20 – Uredba 151/22, 155/23 i 156/23) Osnovna škola Iver objavljuje

Javni poziv

za zapošljavanje osoba za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi

u Osnovnoj školi  Iver

 

 

POMOĆNIK U NASTAVI

Broj traženih osoba:

-  13 pomoćnika u nastavi

Vrsta zaposlenja: Na određeno, nepuno radno vrijeme, najdulje do kraja školske godine 2024./2025.

Radno vrijeme: najmanje 20 sati tjedno, ovisno o broju sati određenih u rješenju o priznavanju prava na potporu za pojedinog učenika

Način rada: jutarnja smjene

Naknada za prijevoz: u cijelosti

Mjesto rada: Osnovna škola iver, Mladena Halape 8, 10 361 Sesvetski Kraljevec

UVJETI:

  1. završena najmanje razina obrazovanja 4.2. HKO-a (kvalifikacije stečene završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)
  2. da protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak
  3. pomoćnik u nastavi ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika kojem/kojima se pruža potpora

Iznimno, na javni poziv može se prijaviti i osoba koja ne ispunjava uvjet završene najmanje razine obrazovanja 4.2 HKO-a, ali ispunjava uvjet da ima završenu najmanje razinu obrazovanja 4.1 HKO-a i završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi, ali samo ako na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.

OPIS POSLOVA

Pomoćnik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa. Potpora tijekom odgojno-obrazovnog procesa koju pruža pomoćnik u nastavi može obuhvatiti: potporu u komunikaciji i i socijalnoj uključenosti, potporu u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka te suradnju s radnicima škole, kao i s vršnjacima učenika s teškoćama u razvoju u razredu, što podrazumijeva razmjenu informacija potrebnih za praćenje i unapređivanje rada s učenikom, a u svrhu izrade izvješća o posebnostima u radu s učenikom te plana rada pomoćnika u nastavi za sljedeću školsku godinu. Poslovi pomoćnika u nastavi određeni su Zakonom o osobnoj asistenciji i Pravilnikom o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima.

DODATNA  ZNANJA I VJEŠTINE

Uvažavanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost i emocionalna stabilnost.

POŽELJNO

  • iskustvo u volontiranju
  • iskustvo u neposrednom radu s djecom s teškoćama u razvoju
  • završena edukacija za posao pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati

Odabir će se izvršiti  uz pomoć stručnih metoda procjene kompetencija i osobina podnositelja zahtjeva.

Sukladno članku 13. stavku 3. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08. i 69/17.) na javni poziv se mogu javiti osobe oba spola. Izrazi koji se koriste u Javnom pozivu, a imaju rodno značenje koriste se neutralno i odnose se jednako na muške i na ženske osobe.

Kandidat je prilikom prijavljivanja dužan dostaviti sljedeće dokumente:

  • zamolbu za posao (vlastoručno potpisanu, navesti datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj mobitela i adresu elektroničke pošte)
  • životopis (ukoliko postoji iskustvo u volonterskom radu potrebno je navesti: naziv institucije/udruge/tvrtke gdje je ono ostvareno, njegovo trajanje  ili navesti iskustvo u radu s djecom, poznavanje stranog/ih jezika i sl.),
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
  • dokaz nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od 6 mjeseci od dana objave Javnog poziva),
  • uvjerenje o položenoj edukaciji za posao pomoćnika u nastavi (ako je osoba posjeduje).

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti prilikom zapošljavanja prema posebnim propisima, dužne su u prijavi na javni poziv pozvati se na to pravo te priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osoba koja može ostvariti pravo prednosti:

  • sukladno čl. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na Javni poziv dužna je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo takvo pravo te dokaz o tome na koji način je prestao radni odnos kod prijašnjeg poslodavca;
  • sukladno čl. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), uz prijavu na Javni poziv dužna je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaz o utvrđenom statusu osobe invaliditetom, te dokaz o tome na koji način je prestao radni odnos kod prijašnjeg poslodavca.

Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine te Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine, broj 42/18) prijavom na Javni poziv smatra se da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka iz priložene dokumentacije, a koja će se obrađivati isključivo u svrhu provođenja selekcijskog postupka.

Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se od 2. kolovoza 2024. godine poštom na adresu škole Osnovna škola Iver, Mladena Halape 8, 10 361 Sesvetski Kraljevec ili putem elektroničke pošte osiversesvete@gmail.com

Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Osoba koja ne podnese pravodobnu i/ili urednu prijavu ili za koju se utvrdi da ne ispunjava formalne uvjete iz Javnog poziva, neće se smatrati kandidatom prijavljenim na Javni poziv. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u Javnom pozivu.

Javni poziv bit će objavljen 2.8.2024. godine na mrežnoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i otvoren do 17.8.2024.

Radni odnos sa školom zasnovat će se nakon provedenog postupka selekcije kandidata.

S kandidatom izabranim za pomoćnika u nastavi, Osnovna škola Iver sklopit će pisani ugovor o radu u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje, tjedno zaduženje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana.

               

RAVNATELJICA

mr. Katarina Rajković

KLASA:112-01/24-01/10

URBROJ:251-666-01-24-1


[OPŠIRNIJE]



RSS


Natječaji za radna mjesta

 

 

preskoči na navigaciju