« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA
SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA
I NIT DO NITI HALJA SE STVARA
PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!
SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN
GLAVU GORE I TI SI JEDAN
BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE
SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE
POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA
MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA
I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!
I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'
OSTVARI SVE SVOJE SNOVE
GRADI HRABRO STAZE NOVE
I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI
ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!
I….ISTINA JE PRAVA
V…VOLIM I KAD SPAVAM
E…EVO SRCEM CIJELIM
R…RADOST SVOJU DIJELIM
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!
Poštovana/Poštovani,
članice Stručnog tima Odgojnog savjetovališta Nastavno-kliničkog centra ERF-a izradile su novi edukativni materijal „Briga za Mentalno zdravlje“.
Početni dio materijala sadrži koncizan teorijski dio s pregledom određenja i područja mentalnog zdravlja, rizičnih i zaštitnih čimbenika vezanih uz probleme mentalnog zdravlja kod djece i mladih, ključne rezultate istraživanja te modelski pristup temi mentalnog zdravlja u odgojno-obrazovnom sustavu. Poseban naglasak je stavljen i na temu socijalno-emocionalnog učenja i razvoja kompetencija. U nastavku materijala pripremili smo prijedloge aktivnosti za djecu i mlade koje mogu provoditi učitelji/nastavnici, stručni suradnici i roditelji, ali i sadržajni dio usmjeren upravo stručnjacima i roditeljima osobno.
Predložene aktivnosti se mogu realizirati u okviru Satova razrednika, kao dopuna preventivnom radu i/ili razrednim i školskim projektima te činiti sastavni dio Školskog preventivnog programa tj. Preventivne strategije ustanove. Također, teorijska poglavlja mogu biti korištena kao materijal za stručna usavršavanja na sjednicama Učiteljskih i Nastavničkih vijeća te pripremi tematskih Roditeljskih sastanaka ili psihoedukativnih predavanja za učenike. Vjerujemo kako se provedbom aktivnosti može doprinijeti ostvarivanju odgojno-obrazovnih očekivanja međupredmetnih tema "Osobni i socijalni razvoj" i "Zdravlje".
Pozivamo Vas da materijal proslijedite svojim korisnicima, kolegama u sustavu/ustanovama/vijećima i aktivima te potencijalno zainteresiranima. Također, možete ga objaviti na svojim mrežnim stranicama i profilima društvenih mreža.
Svako dobro Vam želimo i srdačni pozdrav!
Stručni tim Odgojnog savjetovališta
Novi edukativni materijal pod nazivom "Briga za Mentalno zdravlje" možete pronaći klikom na "Opširnije".