« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA
SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA
I NIT DO NITI HALJA SE STVARA
PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!
SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN
GLAVU GORE I TI SI JEDAN
BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE
SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE
POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA
MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA
I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!
I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'
OSTVARI SVE SVOJE SNOVE
GRADI HRABRO STAZE NOVE
I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI
ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!
I….ISTINA JE PRAVA
V…VOLIM I KAD SPAVAM
E…EVO SRCEM CIJELIM
R…RADOST SVOJU DIJELIM
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!
Izvannastavna aktivnost Zajednica aktivnih građana namijenjena je učenicima viših razreda osnovne škole (od 5. do 8.).
Aktivnost je zamišljena s ciljem promicanja građanskih vrijednosti i vrijednosti civilnog društva.
Program građanskog odgoja i obrazovanja razvijen za osnovne i srednje škole Grada Zagreba čija je svrha pripremiti i osnažiti učenice i učenike za aktivno i odgovorno djelovanje u demokratskoj zajednici. Takvo djelovanje shvaćeno je kao doprinos njihovu samoostvarenju, ali i ostvarenju pravednih, održivih i brižnih zajednica. Iako su pravednost, održivost i brižnost slojeviti pojmovi, u takvim zajednicama postoje primjerice jednake životne šanse, u njima se priznaje jednaka vrijednost različitih identiteta, u njima svi mogu sudjelovati u donošenju odluka koje se tiču njihovih života, u njima se njeguje naš pojedinačni i zajednički potencijal da stvorimo društvene, političke, kulturne, materijalne i emocionalne uvjete koji omogućuju najveću dobrobit svih ljudi, ali i drugih živih bića kao i cjelokupnog planeta Zemlje. U fokusu programa ZAG je osnaživanje učenica i učenika za različite oblike aktivnog i transformativnog djelovanja. Jedan od tih
oblika djelovanja je osobno odgovorno djelovanje u zajednici. Osobno odgovoran građanin je onaj koji primjerice poštuje zakone, plaća poreze, reciklira ili pak pomaže potrebitima tako da na primjer donira hranu i odjeću. Drugi oblik djelovanja je onaj angažiranog građanina koji aktivno sudjeluje u društvenim i političkim procesima u zajednici pokretanjem ili uključivanjem u šire inicijative koje pridonose dobrobiti zajednice (npr. organizira donaciju hrane i odjeće za siromašne članove zajednice, sudjeluje u inicijativama u zajednici koje se bave čišćenjem okoliša ili pak umrežavanjem ljudi s ciljem produktivnog rješavanja sukoba).
U našoj ćemo školi nastojati održavati nastavu građanskog odgoja kroz iskustvo djelovanja izvan učionice, u dodiru sa zajednicom.
Pozivamo sve zainteresirane da se uključe u ovu uzbudljivu i inspirativnu izvannastavnu aktivnost!
voditeljica Željka Vranaričić, prof