« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA
SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA
I NIT DO NITI HALJA SE STVARA
PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!
SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN
GLAVU GORE I TI SI JEDAN
BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE
SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE
POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA
MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA
I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!
I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'
OSTVARI SVE SVOJE SNOVE
GRADI HRABRO STAZE NOVE
I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI
ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!
I….ISTINA JE PRAVA
V…VOLIM I KAD SPAVAM
E…EVO SRCEM CIJELIM
R…RADOST SVOJU DIJELIM
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!
I ove školske godine 2022.-2023. smo u našoj školi 6.10. u sklopu kampanje obilježili Dan disleksije. Disleksija je jezično utemeljena teškoća koju obilježavaju problemi u dekodiranju riječi tj.povezivanju glasa i slova. Te poteškoće nisu u skladu s obzirom na dob i ostale kognitivne sposobnosti. Znakovi u ranoj školskoj dobi koji bi mogli ukazivati na disleksiju su : teškoće u povezivanju grafema s fonemom; teškoće u povezivanju glasova i slogova u riječi; strukturalne pogreške- premještanje ili umetanje slova; zamjene grafički sličnih slova (b-d, b-p, m-n, a-e); zamjene fonematski sličnih slova (t-d, k-g, p-b, s-z); dodavanje slova i slogova; ponavljanje dijelova riječi, teškoće u praćenju slogovnog ili brojčanig niza; teškoće u slijedu smjera čitanja. Unatoč teškoćama osobe s disleksijom mogu imati dobre socijalne vještine, prostorno su talentirani.
S ciljem boljeg razumijevanja problema učenika s teškoćama čitanja i disleksijom učenici u svim razredinim odjelima su kroz kratko predavanje logopedinje upoznati s činjenicama i zanimljivostima vezanima uz navedenu temu.
Učiteljica Danijela Turković i logopedinja Natalija Kobasić Grgić su s učenicima 2.a razreda provele radionicu na temu disleksija. S učenicima su provedene dvije aktivnosti. Učenici su slikali plastelinom mala slova školskog formalnog pisma b i d, a zatim su u tablici prepoznavali navedena slova. Radovi su izvješeni na školskom hodniku.
Zahvaljujući kampanji „ I ja želim čitati “ i našoj uključenosti u kampanju podižemo svijest učenika o različitim teškoćama i naši učenici pokazuju veliko znanje i interes za ove teme.
Obilježavanjem dana disleksije nastojimo podići svijest o tome da smo svi različiti i da se kao takvi moramo međusobno poštivati i prihvaćati.