« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA
SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA
I NIT DO NITI HALJA SE STVARA
PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!
SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN
GLAVU GORE I TI SI JEDAN
BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE
SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE
POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA
MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA
I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!
I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'
OSTVARI SVE SVOJE SNOVE
GRADI HRABRO STAZE NOVE
I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI
ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!
I….ISTINA JE PRAVA
V…VOLIM I KAD SPAVAM
E…EVO SRCEM CIJELIM
R…RADOST SVOJU DIJELIM
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!
Međunarodni dan osoba s invaliditetom
Ujedinjeni narodi i Komisija za ljudska prava su 1993. godine 3. prosinac proglasili Međunarodnim danom osoba s invaliditetom.
Iz tog razloga smo u petak 2.12.2022. godine u našoj školi obilježili taj dan.
Učiteljica Vlatka Sabolović i školska logopedinja Natalija Kobasić Grgić organizirale su u 4.a razredu razne radionice kroz koje su učenicima pokušale osvijestiti da se osobe s invaliditetom ne gledaju kroz njihovu invalidnost, nego uspješnost i volju koju pokazuju kad žele ostvariti neke svoje zadaće. Svojim primjerom pokazuju nam da je veoma važna integriranost osoba s invaliditetom u svakodnevnome životu.
Na početku radionice za motivaciju pročitali smo motivacijsku priču. Zatim smo proveli interaktivne radionice koje uključuju svladavanje različitih prepreka (hodanje s povezom na očima, slušalicama na ušima...). U sljedećoj aktivnosti učenici su upoznati sa znakovnom jednoručnom I dvoručnom abecedom i Brailleovim pismom te je svaki učenik pokušao “napisati” svoje ime. Na kraju smo istražili koliko je naša školska zgrada prilagođena osobama s invaliditetom.
Učenicima je usmjerena pozornost na nužnost izražavanja osjećaja empatije, suosjećanja za drugoga, odbacivanje predrasuda, razvijanje pozitivnih odnosa prema pojedincima sa sposobnostima koje se mogu razlikovati od onih opće populacije. Obilježavanjem Međunarodnog dana osoba s invaliditetom želimo postići bolje razumijevanje problema invaliditeta u široj zajednici te ostvarenje svih prava koje osobe s invaliditetom imaju, kao i njihove potpune uključenosti u društvo u kojem žive.