« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA
SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA
I NIT DO NITI HALJA SE STVARA
PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!
SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN
GLAVU GORE I TI SI JEDAN
BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE
SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE
POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA
MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA
I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!
I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'
OSTVARI SVE SVOJE SNOVE
GRADI HRABRO STAZE NOVE
I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI
ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!
I….ISTINA JE PRAVA
V…VOLIM I KAD SPAVAM
E…EVO SRCEM CIJELIM
R…RADOST SVOJU DIJELIM
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!
Već nam je 21. ožujak davno pokucao na vrata pa se tako i cijela priroda započela buditi, a upravo je proljeće idealno razdoblje za upoznavanje s razvojem i rastom biljaka. Učenici 1. b razreda produženoga boravka upustili su se u avanturu projekta „Od sjemenke do biljke graha“.
Zadatak je spomenutoga projekta bio promatrati i pratiti promjene koje nastaju u procesu razvitka biljke graha - od početnoga stadija sjemenke pa sve do završnoga dijela mlade biljke. Učenici su marljivo vodili brigu o temeljnim uvjetima za uspješan rast i razvoj biljaka, o vodi, toplini i svjetlosti. Svakoga su dana bilježili zapažanja i crtali promjene koje se događaju u njihovim staklenkama. Nestrpljivo su iščekivali svaki novi dan i neizmjerno se veselili svakoj promjeni koja se dogodila. Naučili su, da su uz vodu, svjetlost i toplinu, potrebne ljubav i pažnja da bi razvoj biljke bio što uspješniji. Imajući to na umu, svakodnevno su ljubili i mazili svoje staklenke samo da što prije biljke graha izrastu.
Na samome je kraju projekta bila organizirana razredna izložba mladih biljaka graha te se vodio razgovor o cjelokupnome projektu i učeničkim doživljajima istoga. Tijek cijeloga projekta i finalni rezultat možete pogledati u nastavku priloženih fotografija.
ostale fotografije pod OPŠIRNIJE
,