« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA
SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA
I NIT DO NITI HALJA SE STVARA
PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!
SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN
GLAVU GORE I TI SI JEDAN
BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE
SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE
POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA
MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA
I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!
I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'
OSTVARI SVE SVOJE SNOVE
GRADI HRABRO STAZE NOVE
I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI
ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!
I….ISTINA JE PRAVA
V…VOLIM I KAD SPAVAM
E…EVO SRCEM CIJELIM
R…RADOST SVOJU DIJELIM
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!
Školske godine 2011./2012. u školama diljem RH pokrenut je od strane školskih knjižničara i njihove udruge Hrvatske mreže školskih knjižničara (HMŠK) nacionalni projekt poticanja čitanja pod nazivom "Čitamo mi, u obitelji svi".
Ove godine navedeni projekt slavi petu obljetnicu. U ovom projektu je uključeno 140 školskih knjižnica i knjižničara, 295 učitelja i učiteljica, oko 5.150 učenika i 20.000 njihovih članova obitelji iz cijele Hrvatske.
U projektu sudjeluju učenici trećih razreda. Knjižnična naprtnjača s 8 naslova atraktivnih za svakog člana obitelji te Bilježnicom dojmova, boravi svaki tjedan u jednoj obitelji.
Po povratku naprtnjače u školu, učenik prezentira dojmove zabilježene u Bilježnici dojmova.
Ideja, zadaće i ciljevi projekta
Školski knjižničar i učitelji u međusobnoj suradnji promiču važnost školske knjižnice kao informacijskog središta škole i važnost svladavanja tehnike čitanja kod učenika. Znači, ovim projektom se nastoji razviti kod učenika tehnika uspješnog čitanja i razumijevanja pročitanog, čitateljske navike, ljubav prema čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena i čitalačke sposobnosti učenika koje su vrlo važne za njegovo daljnje cjeloživotno učenje.
Ovim projektom uključujemo i roditelje u cijeli proces projekta sa ciljem da im skrenemo pažnju na činjenicu da su oni najvažniji djetetovi uzori do puberteta. Time je najučinkovitiji i najplodonosniji način svladavanja tehnike čitanja djeteta u okolini koja potiče čitanje, kada sami roditelji čitaju pred djecom i sa djecom. Prema nekim istraživanjima najbolji su čitači učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i knjige predstavljaju vrijednost. Čitajući dijete razvija svoj rječnik, maštu i kreativnost, koji su važni elementi u cjeloživotnom učenju. Pozitivnim stavom prema čitanju stvaraju zdrav odnos u procesu učenja.
Vrlo važan element ovog projekta je cilj da ukažemo nadležnima i javnosti važnost školskih knjižnica kao mjesta razvijanja tehnike čitanja koja je ključna kompetencija za razvijanje svih ostalih pismenosti poput informacijske pismenosti i cjeloživotnog učenja. Izborom knjiga koje nisu na popisu lektire skrećemo pažnju učenicima i roditeljima da se u školskoj knjižnici ne nalazi samo lektira, nego i druga literatura poput stručne literature koja poboljšava odgojno-obrazovani proces, knjige koje potiču stvaralaštvo, i ljubav prema čitanju kod djece te uče da se samostalno koristi knjigu kao izvor ugode i znanja.
U projektu sudjeluju učenici 3. a razreda s učiteljicom Snježanom Nikolić, pod vodstvom knjižničarke Škole.
Knjige koje se nalaze u našoj ovogodišnjoj knjižničnoj naprtnjači, a po završetku projekta moći će se posuditi u knjižnici:
Carstvo dječjih priča (romani, zbirke priča i sl.):
1. Silvija Šesto, Palac sim-palac tam
Obiteljsko druženje uz stihove ili šale (stripovi):
2. Darko Macan, Vremeplovci
Isključivo za odrasle:
3. Miro Gavran, Zaboravljeni sin
Slikovnica – obiteljska družionica:
4. Kineska knjiga čuda: priče iz kineske davnine
Mali istraživači: popularno-znanstvene knjige za obitelj:
5. Oceaonologija
Odgoj djece i mladih: priručnik za odgoj djece za odgajatelje, roditelje i učitelje:
6. Vježbe za razvoj emocionalne inteligencije
Igrom do boljeg čitanja (knjige za slobodno provođenje vremena):
7. Dokeo: enciklopedija za nove generacije
Etno baština: knjige o baštini, etno priče, legende, mitovi, povijest, tradicija:
8. Otkrij zašto ne bi želio da te zarobe pirati!
Sastajemo se i čitamo Bilježnicu dojmova te razmjenjujemo iskustva i doživljaje... Zaključujemo: projekt je za svaku pohvalu :)
Svim sudionicima projekta, učenicima i njihovim obiteljima, želimo ugodno zajedničko vrijeme uz knjigu! :)