Osnovna škola Iver

DINAMIKA ŠKOLSKOG ZVONA 2022./23.

1., 5.-8.

14.00
14.45

Informacije o školskoj liječnici:

Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine

e-mail: biserka.labavic@stampar.hr

Franka Leko, med. sestra

e-mail: franka.leko@stampar.hr

Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10

tel. 01/2007 - 294

Radno vrijeme:

PARNI DANI (8.00 - 12.00)

NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)

Raspored vožnji školskog autobusa Dumovec – OŠ Iver
Dumovec     OŠ Iver
7.30
8.20
                      12.25
                      13.15
                      14.05
Ispis statistike od 17. 11. 2014.

ŠKOLSKA HIMNA
Skolska himna.mp3

Školska himna

ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA

SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA

I NIT DO NITI HALJA SE STVARA

PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!

SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN

GLAVU GORE I TI SI JEDAN

BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE

SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE

POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA

MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA

I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!

I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'

OSTVARI SVE SVOJE SNOVE

GRADI HRABRO STAZE NOVE

I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI

ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!

I….ISTINA JE PRAVA

V…VOLIM I KAD SPAVAM

E…EVO SRCEM CIJELIM

R…RADOST SVOJU DIJELIM

UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE

NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2

NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!

Naslovnica
MATURALAC 2015./2016. - 7. a
Autor: Filip Gorupec, 9. 6. 2016.

Dana 23. svibnja 2016. godine, u 8 sati ujutro krenuli smo autobusom iz Sesvetskog Kraljevca prema Zadru. Nakon duge vožnje stigli smo u Omladinski hostel Zadar na Boriku. Kada smo se raspremili, ručali smo te se uputili prema centru grada Zadra. Prvo smo razgledali Muzej antičkog stakla, u kojem smo upoznali tehniku izradbe stakla i staklenih predmeta. Zatim smo se uputili prema Trgu tri bunara, crkvi sv. Donata, Katedrali sv. Stošije i mnoge druge znamenitosti grada Zadra te smo za kraj smo posjetili zadarske orgulje i pozdrav Suncu. Uslijedio je 1 sat slobodnog vremena za vrijeme kojeg smo kupovali sladoled, suvenire i šetali se po gradu. Nakon šetnje i obilaska grada vratili smo se u hostel i imali smo popodnevni odmor. Kada smo se odmorili trebalo nam je malo rekreacije i zaputili smo se prema plaži. Iako je more bilo jako hladno većina nas se kupala. Kupanje nas je izmorilo i slijedila je večera nakon koje je uslijedio disco na kojem smo se odlično zabavili.

Drugog dana svi smo bili umorni od tuluma i pričanja dugo u noć. Poslije doručka zaputili smo se prema Sokolarskom centru u Dubravi kraj Šibenika. Iako nas je kiša malo zeznula, u Sokolarskom centru je bilo vrlo lijepo i naučili smo svašta novo o pticama koje se tamo nalaze. Nakon zanimljivog predavanja o sokolovima i sovama mogli smo obići nastambe s pticama i kupiti suvenire. Zaputili smo se prema centru Šibenika. S dolaskom u grad odmah smo krenuli u obilazak stare jezgre grada, Šibenske katedrale i ostalih znamenitosti. Svi smo najviše čekali ručak jer smo bili glaaaadni. Nakon odličnog ručka i sladoleda zaputili smo se u Nacionalni park Krka. Po dolasku smo se prošetali do stajališta brodova i veselo se ukrcali na brodić. Uzbudljiva vožnja do otočića Visovca trajala je oko pola sata, ali je bila vrlo uzbudljiva i poučna jer smo vidjeli neke životinjske i biljne vrste. Na Visovcu smo bili u muzeju i crkvi. Naš posjet Visovcu je trajao samo oko sat vremena pa nam je nakon razgledavanja ostalo vrlo malo vremena za kupiti suvenire i već smo se morali vratiti. Po dolasku krenuli smo drvenom stazicom u razgledavanje slapova. Šetnja je bila vrlo poučna i zabavna te su svi bili oduševljeni. Poslije razgledavanja Nacionalnog parka Krka, vratili smo se u hostel te smo u zadnji čas stigli na večeru. Poslije večere smo se išli opet kupati, ali je ovog puta bilo manje hrabrih jer je more bilo još hladnije nego prošči dan. Kupanje je završilo s manjim ozljedama. Kada smo se vratili u hostel slijedilo je spremanje i uređivanje za disco kojeg na kraju nije bilo, već smo zajedno s profesorima igrali društvenu igru do kasno u noć. Opet je slijedilo brbljanje i čavrljanje…

Trećeg smo se dana probudili još umorniji, ali nas je razbudilo saznanje da se idemo kupati. Prvo je bio doručak, a zatim spremanje za plažu. Taj dan je more bilo najtoplije, a bio nam je zadnji dan sad. Lijepo smo se nakupali i vratili u hostel. Morali smo se spakirati za povratak kući i čekati ručak. Poslije ručka zaputili smo se u pravcu Nina. U Ninu smo vidjeli najmanju katedralu na svijetu – crkvu sv. Križa, kip Grgura Ninskog (kojeg smo svi dotaknuli više puta da nam da dobre ocjene na kraju školske godine smiley) i mnoge druge znamenitosti. Nakon toga krenuli smo prema našem Zagrebu, dugo smo se vozili i komentirali naš lijep maturalac te smo odlučili da i sljedeće godine moramo ponoviti maturalac.

Album

Trenutno ne postoji niti jedan album.