« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA
SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA
I NIT DO NITI HALJA SE STVARA
PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!
SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN
GLAVU GORE I TI SI JEDAN
BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE
SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE
POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA
MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA
I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!
I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'
OSTVARI SVE SVOJE SNOVE
GRADI HRABRO STAZE NOVE
I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI
ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!
I….ISTINA JE PRAVA
V…VOLIM I KAD SPAVAM
E…EVO SRCEM CIJELIM
R…RADOST SVOJU DIJELIM
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!
Učenici 2. i 3. razreda koji pohađaju produženi boravak, ove školske godine sa školskom knjižničarkom provode program senzibilizacije učenika za život i potrebe djece s posebnim potrebama.
Učenici su se upoznali sa specifičnim prilagodbama slijepih, gluhih i gluho slijepih odraslih osoba i djece na svakodnevne životne zadatke i izazove.
Kroz niz različitih aktivnosti, zaključili su kako je čitanje nužno i potrebno u životu: radi užitka, radi razvijanja mašte, radi poticanja zaključivanja, formiranja stavova, učenja, pa tako cjelokupnog psiho-emotivnog razvoja pojedinca, a naročito u dječjoj dobi.
Rezultat rada bio je prevođenje slikovnice Super je bit' različit na znakovni jezik kako bismo slikovnicu približili gluhoj, nagluhoj i djeci s oštećenjem vida.
Slikovnica je predstavljena na završnici projekta Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige u Kinu Tuškanac u četvrtak 28. ožujka.
Kako smo radili, pogledajte ovdje.
Što su naše učenice 3. A razreda Tea Vojak i Ana Karakaš rekle o našim aktivnostima na predstavljanju slikovnice:
"Naši prijatelji iz boravka i mi uživamo u čitanju. Ove godine čak iz škole svaki tjedan kući nosimo ruksak pun knjiga, pa tako uživamo u čitanju još više, zajedno sa svojim obiteljima.
No, nakon gostovanja udruge Dodir koja nas je upoznala sa životom gluhoslijepih osoba i djece, mi smo shvatili da ne mogu sva djeca čitati obične knjige kakvih mi imamo u knjižnici i kod kuće jako puno.
Istražili smo i uočili da takva djeca imaju jako malo knjiga na brajici, taktilnih slikovnica i priča na znakovnom jeziku.
Razmišljali smo kako bi mi mogli pomoći djeci koja slabije vide i čuju da bi mogla lakše čitati.
Pa smo se dosjetili!
Za početak smo snimili zvučnu slikovnicu s prijevodom na znakovni jezik. Glas za prijevod slikovnice dala je Ana.
To je prva slikovnica, tek se učimo! U tijeku je snimanje filma, učenje znakovnog jezika i izrada naših autorskih slikovnica na brajici i znakovnom jeziku.
Prijevod je nastao u suradnji s Hrvatskim savezom gluhoslijepih osoba DODIR."