« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA
SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA
I NIT DO NITI HALJA SE STVARA
PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!
SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN
GLAVU GORE I TI SI JEDAN
BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE
SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE
POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA
MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA
I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!
I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'
OSTVARI SVE SVOJE SNOVE
GRADI HRABRO STAZE NOVE
I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI
ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!
I….ISTINA JE PRAVA
V…VOLIM I KAD SPAVAM
E…EVO SRCEM CIJELIM
R…RADOST SVOJU DIJELIM
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!
Naša škola je 8.5. proslavila svoj prvi Dan škole, ujedno je i održan i Dan otvorenih vrata. Proslava je započela svečanom priredbom koju su priredili učenici naše škole. Nakon priredbe održane su radionice koje su priremili naši učitelji razredne i predmetne nastave u kojima su sudjelovali naši učenici, ali i svi oni koji su došli upoznati i vidjeti našu školu. Nakon radionica za sve učenike održane su sportske aktivnosti na školskim sportskim terenima.
Više fotografija možete pogledati u našoj foto-galeriji.
Kratki osvrt na radionice koje su održali učitelji naše škole.
1. a - MAJČIN DAN
Prvašići su Dan otvorenih vrata obilježili radionicom na temu Majčin dan. Čitali smo zagonetke, razgovarali o majci, opisivali svoju majku, čitali pjesmice te izrađivali čestitke. Čestitka nam je bila valovita ljepenka različitih boja, za cvijet smo izabrali dno plastične boce koju smo izrezali i bojali temperom te ju zalijepili na ljepenku, stabljika nam je bila slamčica, list kolaž papir i prašnici žuti krep papir. Nadamo se da se naš trud isplatio i da smo naše majke barem malo razveselili.
3. a - ŠARENO PROLJEĆE
Radionica 3.a bila je na temu "Šareno proljeće". Uz prigodnu glazbu i dekor učionice, bila je organizirana likovna radionica. Učenici su izrađivali broševe od tkanine, leptire od kartona te upoznali novu tehniku - quilling/filigran od papira.
4. a - PRIMORSKI KRAJ
Učenici su upoznali posjetitelje s primorskim krajem Republike Hrvatske. Pokazali su: biljke, glazbu, kulturne manifestacije, ali i naše staro pismo- glagoljicu.
HRVATSKI JEZIK
U okviru predmeta Hrvatski jezik održali smo dvije radionice: Oživimo glagoljicu! - Željka Vranaričić i Pjesnici su među nama (predstavljanje poezije gđe Martinjak i radionica pisanja poezije) - Dijana Grbaš Jakšić. U radionicama su sudjelovali učenici, roditelji, učitelji, ali i djelatnici Stručne službe naše škole.
PRIRODA - BIOLOGIJA - KEMIJA
Na zajedničkim radionicama iz predmeta priroda, biologija i kemija pod naslovom „ Oboji, promatraj, zaključi“ uz stručno vodstvo učitelja Dijane Šutak i Nenada Židaka sudjelovali su učenici 5.-8. razreda.
Cilj radionice bio je samostalnim eksperimentalnim i demonstracijskim radom proširiti znanje iz prirode, biologije i kemije te razviti sposobnost za logično rješavanje problema, točnost i preciznost u rješavanju zadataka.
Radionica je bila podijeljena na tri dijela. U prvom su dijelu učenici u grupama sudjelovali u kvizu o fotosintezi. Odgovarali su na pitanja povezana s tim važnim procesom za sva živa bića (koji organizmi mogu obavljati proces fotosinteze, doba dana kada se odvija, biljni organ u kojem se najčešće događa, kako biljke dobivaju tvari potrebne za fotosintezu, što nastaje tim
procesom…).
U drugom su djelu profesori uz asistenciju učenika izvodili pokuse poput gorenja magnezija kao demosrtracija nekadašnjih metoda osvjetljavanja pri fotografiranju, dokazivali svojstva kisika nastalog raspadom kalijeva permanganata, promatrali mimikriju modre galice istiskujući vodenu paru i egzotermnu reakciju ponovnim dodatkom vode, Nik Praskaton pokusom istražili su eksplozivnost plina vodika pri čemu nastaje voda.
U trećem su dijelu učenici grupnim radom pokušali utvrditi u kojim se od ponuđenih namirnica nalazi škrob u pokusu pod nazivom „Inspekcija na tržnici“, može li biljna boja iz listova i cvjetova „putovati“ uzvodno po trakici papira istraživali su kromatografijom biljnih pigmenata i može li im rukavica sa sodom bikarbonom i limunskom kiselinom pričvršćena na vrat tikvice u kojoj je voda „dati 5“ kad se napuni ugljikovim dioksidom. Na kraju radionice učenici su dobili potvrdu o sudjelovanju na radionicama te su upisali svoje impresije u „knjigu dojmova“.
MATEMATIKA - FIZIKA
Učenici su na radionici "Naelektriziraj se znanjem!" istraživali rad Van de Graaffovog generatora pri čemu su otkrili prijenos naboja s jednog tijela na drugo tijelo. Proučavali su i princip rada Wimshurstovog generatora te su spajali strujne krugove. Iz područja matematike, pomoću naranče, istraživali su kako doći do formule za oplošje kugle. Na kraju radionice svi učenici su se počastili zdravim obrokom, narančom, kao nagradom za uspješno odrađeni zadatak!
ENGLESKI JEZIK - NJEMAČKI JEZIK
Let´s play! Lesst uns spielen!
Kao što se naslućuje i iz samoga naziva radionice, učenici su kroz različite aktivnosti poput puzzli, kartaškog kvarteta, kvizova, Čovječe ne ljuti se... proširivali i utvrđivali svoje znanje o zemljama engleskog i njemačkog govornog područja. Gdje se jede Schwarzwälder Kirschtorte, a gdje Sacher, tko je zapravo ta Jenny from the block bila su samo neka od pitanja.
INFORMATIKA
Učenici su na radionici informatike naučili, koristeći program Kodu Game Lab, kako izraditi jednostavne kreativne igrice i pri tome razvijati logičko mišljenje i dobro se zabavljati.
KNJIŽNICA I FRANCUSKI JEZIK
" BONJOUR, FRANCE - BONJOUR PARIS ! "
Naša knjižnica postala je - ni manje ni više, nego sam Pariz. Učenici i ostali posjetitelji uputili su se od Ivera do Pariza i sudjelovali u našojtematskoj radionici - igraonici...
Sve one koje je zanimalo kako je jedan gospodin arhitekt Eiffel sagradio željezni toranj pokraj rijeke Seine u Parizu, tko se želio okušati sam u modeliranju maketa fantastičnih pariških građevina, upoznati mnoštvo francuskih zanimljivosti, upoznati osnove francuske kuhinje u tipičnom pariškom kafiću, naučiti naručiti u restoranu, testirati francuske parfeme, provozati se liftovima Eiffelovog tornja i virtualno prošetati ulicama Pariza, jednog od najljepših gradova Europe i svijeta, sve to kroz mnoštvo igre i zabave, posjetite našu knjižnicu!
Nositelji radionice bili su učenici koji uče francuski jezik, mali frankofili s učiteljicom Majom Milošević i knjižničarkom Tinom Radovanović