« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
Naša škola u školskoj godini 2023./2024. sudjeluje u Erasmus + projektu Inclusive education: Empowering teachers, engaging students. To je kratkoročni projekt mobilnosti učenika i školskog osoblja u školskom obrazovanju.
Cilj projekta je osigurati učiteljima stjecanje profesionalnih vještina o inkluzivnom pristupu u obrazovanju te promatrati inkluzivne prakse u posebnim obrazovnim ustanovama kako bi se poboljšala kvaliteta obrazovanja naših posebnih razrednih odjela, ali i ostalih učenika s poteškoćama.
U ciljevima projekta pomoći će nam partnerske institucije: Global Education Center, Nizozemska (Amsterdam) i Centrul scolar de educatie incluziva „Orizont”, Rumunjska (Oradea).
Od 4. do 8. prosinaca naši djelatnici: Katarina Rajković, Nikolina Čuljak, Monika Gregurić, Natalija Kobasić Grgić, Maja Milošević, Vlatka Sabolović i Miroslav Klarica sudjelovali su prvoj mobilnosti u Amsterdamu i prošli tečaj o inkluzivnoj edukaciji. Tečaj je bio vrlo intenzivan i produktivan uz puno novih spoznaja koje ćemo implementirati u naš svakodnevno rad. Time ćemo nastaviti doprinositi daljnjem razvoju školske i inkluzije.
Tečajem je ostvaren specifični cilj projekta potpora profesionalnom razvoju naših učitelja o tome kako implementirati inkluzivne obrazovne strategije.