« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA
SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA
I NIT DO NITI HALJA SE STVARA
PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!
SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN
GLAVU GORE I TI SI JEDAN
BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE
SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE
POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA
MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA
I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!
I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'
OSTVARI SVE SVOJE SNOVE
GRADI HRABRO STAZE NOVE
I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI
ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!
I….ISTINA JE PRAVA
V…VOLIM I KAD SPAVAM
E…EVO SRCEM CIJELIM
R…RADOST SVOJU DIJELIM
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!
Učenici 1.a, 2.a i 3.a OŠ Iver u tjednu od 11. do 15. listopada 2021. obilježili su Tjedan školskog doručka. U sklopu projekta „Živjeti zdravo“ HZJZ je organizirao proslavu nacionalnog Tjedna školskog doručka, a ovogodišnja je tema „Povrtni doručak“. Učenici su sudjelovali u petodnevnom izazovu. Predavanje o vrsti namirnica i važnosti doručka učenike je potaknulo da barem jedan tjedan na svom jutarnjem meniju svaki dan pronađu i neko povrće. Sve aktivnosti su provedene poštujući epidemiološke mjere.
Učenici 1.a izradili su plakat s učiteljicom Mateom Barišić u kojem su prikazali važnost doručka u zdravoj prehrani. Prvašići su uživali u izradi plakata i bilo je zanimljivo učiti o hrani. Klikom na Opširnije možete vidjeti fotografiju plakata!
Učenici 2.a s učiteljicom Mateom Batinić izradili su zdravi smoothie i napravili plakat u kojem su prikazali koliko bi koje vrste namirnica trebao sadržavati zdravi doručak, a prikazali su to u obliku piramide zdrave prehrane. Imali su pravu zdravu gozbu. Od samog pogleda na prekrasno aranžirano voće i povrće svima bi se otvorio apetit! Drugašima se kašasti sok (smoothie) svidio. Kako su proslavili, možete vidjeti i na fotografijama (Opširnije)!
Učenici 3.a razreda pod vodstvom učiteljicom Nicole Combaj tri su dana kuhali i pripremali zdravi povrtni doručak, iako je to bilo u popodnevnom terminu. Prvi su dan pripremali kajganu s paprikom i kuhana jaja s povrtnim štapićima od paprike i mrkve. Iako je dio učenika bio skeptičan prema povrću s jajima, većina se oduševila nakon kušanja. Učenici su sudjelovali u pripremi hrane, rezuckanju povrća i serviranju, što im je bilo posebno zanimljivo. Drugi su dan imali priliku probati nekoliko vrsta povrtnih smoothija. Učenici su nakon početna tri recepta, odlučili probati i neke nove vlastite kombinacije. Smoothie su učenici 3.a razreda već i prije više puta radili, a uvijek je prihvaćen s oduševljenjem. Čak je i povrtni smoothie s mrkvom ili špinatom u kombinaciji s voćem bio iznenađujuće ukusan. Zadnji dan kuhanja bio je i najzahtjevniji i najzanimljiviji. Zadatak nam je bio napraviti povrtnu pizzu. Učenici su se našli u ulozi pizza majstora i vrlo uspješno obavili taj zadatak. Razvlačili su tijesto, rezali sve sastojke te nadijevali pizzu. Dok se pizza pekla u našoj maloj razrednoj pećnici, učenici su s nestrpljenjem gledali proces kao najzanimljiviji film i čekali uživajući u mirisima koji se širio učionicom. Iako su svojim izrazima lica sumnjali u dobar okus s obzirom da sadrži povrće, ugodno su se iznenadili. Recepte naših doručaka možete potražiti na dnu ove objave!
Zadatak nam je bio i ocjenjivati školski doručak. Učenicima su se najviše svidjeli obroci koje su sami spremali, a nešto manje im se svidjela pašteta s povrćem.
Tri su se učenice (J. S., D. S. i E. S.) našle u ulozi novinarki te napravile intervju s našim školskim kuharom Stjepanom te kuharicama Milenom i Brankom. Saznali smo što uvijek imaju u kuhinji, koja su neobična jela probali te što bi bili kad ne bi bili kuhari. Pročitajte intervjue klikom na Opširnije!
Napravili smo i zajednički razredni tjedni plan povrtnog školskog doručka. Trećaši su najprije u skupinama smislili svoje tjedne planove, a kasnije smo odabrali koja su nam se jela svima najviše svidjela te smo ih odlučili uvrstiti u naš razredni plan. Pročitajte naš prijedlog jelovnika klikom na Opširnije. Preporučamo da probate barem neka od tih jela. Mogli biste se ugodno iznenaditi!
Učenici su proučili brošuru Prehrambene smjernice za učenike 1.-4. razreda te na kraju ispunili upitnik gdje su saznali „Koji su lik“, odnosno je li njihova prehrana zdrava ili nije. Gotovo tri četvrtine 3.a ipak su bili „zeleni lik“, odnosno zdravo žive i imaju uravnoteženu prehranu. To nam je bilo posebno drago čuti. Nadamo se da će i nakon ovog edukativnog i zabavnog tjedna posvećenog zdravijoj prehrani učenici koji nisu pripali toj skupini razmisliti o svojoj prehrani i uvesti više voća i povrća.
Klikom na Opširnije možete naći i prilog s receptima koje su učenici zajedno sa svojom učiteljicom pripremali u tjednu zdravog doručka!
Plakat 1.a razreda
Učenici 2.a razreda i njihov plakat
Intervjui učenica 3.a razreda s kuharom Stjepanom i kuharicama Milenom i Brankom
Tjedni plan povrtnog školskog doručka učenika 3.a razreda